Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

A liberális

Így neveld liberálisodat

2017. május 16. - zord íjász

Könnyed és késő tavaszi francia témájú eszmefuttatásaim sorát megszakítom, és még csak nem is Nagykovácshoz térek vissza, hanem a hazai belpolitikai bulvár vidám rögvalóságának talajára.

Volt ez a találkozó, ahol a khm... ún. liberális, nyitott, toleráns, véletlenül sem kettős beszédű, és a kettős mércét alapjaiban elutasító, európai, nyugati, az alapvető emberi, erkölcsi és etikai értékek képviselői által (szó szerinti, elmentett idézetek következnek)...rasszista, antiszemita, idegengyűlölő, cigánygyűlölő, bunkó, köpenyegforgató, tajparaszt, legalja, söpredék, kirekesztő, bértollnok, gyűlöletpolitikai szócsőként működő, propagandista, verbális verőlegény, uszító, seggnyaló, primitív, kétmillió szellemi fogyatékosnak írkáló, láncos kutya, buta, kocsmai szinten hőzöngő, kitartott, Orbán Viktor szája, sötét lelkű, elvetemült náci, fasiszta, cinikus, durván sértegető, szar, jellemtelen senkiházi, alkoholista, tróger, fasz, hazug, közpénz tolvaj, vérbunkó, fos és nézhetetlen dokumentumfilmes, undorító tv műsorokban fröcsögő véglény, akit fel kéne akasztani, akinek ciánt kellett volna rakni a kávéjába, akit úgy kellett volna péklapáttal és fejszével tarkón baszni, hogy taknya vére a kávéval együtt spricceljen az asztalterítőre... jellemzett Bayer Zsolt publicista/újságíró összekávézott azokkal, akik őt nem először, és valószínűleg nem utoljára feljelentették a hatóságoknál az írásművei és megszólalásai miatt, illetve ideológiai/politikai/ eszmei ellenfeleiként megszólítva érezték magukat. Plusz a resztli és a sajtó képviselői.

Remek műsor volt, pár szóban megemlékeznék én is e jelentős médiatörténeti eseményről, aztán rátérek a lényegre és vérig sértem Bayer Zsoltot, sokkal brutálisabban, mint ahogy européer gyűlölködői bármikor is képesek lennének erre.

Na figyelj, Zsolt, mert most tanulhatsz, és a jó pap..., ugye.

Nem ismerem Bayer Zsoltot, soha életemben egy fél szót nem beszéltem vele, soha nem találkoztam vele, és soha nem kattintottam rá direktben egyetlen Bayer cikkre, blogbejegyzésre sem. Azt se tudtam, hogy mi az a blogstar, azt se tudtam, hogy oda ír, szerintem még az oldalra sem kattintottam soha, most sem. 888-at élő ember alapból nem olvas, nem néz. Kizárólag más blogok, újságcikkek megjegyzései nyomán olvastam el Bayer Zsolt írásait, többnyire a Magyar hírlap hasábjain megjelenteket. Jellemzően a régi vastagbőr blog, árpádsáv (T. W. Á blogja volt) index, hvg, nol, mno, 444 oldaláról jutottam el oda, mert ezeket viszont olvastam/olvasom. A youtube tömve van a nevével jelzett videókkal, ezekből talán, ha ötöt láttam összesen, de most egy kicsit frissítettem ezen, ez kétségtelen, a poszt miatt.

A műsorról.

A helyszín kiválasztása hibátlan volt, ezt talán egy öngyilkossági kisérletnek/merényletnek szánták a felek. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy ilyen levegőtlen, szűk helységben, másfél órán keresztül összenyomorgatva, merev testartásban ülve, váráramot elszorító ruházatban kifejezetten növekszik a szívroham/trombózis bekövetkezésének veszélye, azt hittem a tacsakos izzadtságban úszó Bayer ott fog az asztalra borulva meghalni, de a TASZ-os gyerek is úgy nézett ki, mint aki hajlnadó lenne belépni a Magyar Gárdába, cserébe egy molekulányi oxigénért.

Aki ezt a videót készítette, azt életfogytiglani börtönre kell ítélni. Húsz évet öregedtem, mire végignéztem, végigszenvedtem, csoda, hogy bármit hallottam belőle.

Jól jegyezd meg. Gulyás Mártonnál veszedelmesebb ellenfele mindennemű ún. baloldali-liberális-ellenzéki összefogásnak, megmozdulásnak, együttműködésnek és tüntetésnek, nincsen. A videói egyáltalán nem rosszak, sőt némelyik kifejezetten jó, de a puszta fizikai jelenléte és előtérbe kerülése százasával löki az embereket a kormányoldal felé. Ennél nárcisztikusabb, kártékonyabb, politikai lózungokat és lejáratott paneleket bicskanyitogatóan agresszív és lekezelő stílusban lökő figura nem létezik jelenleg a civil aktivisták/ellenzékiek között, és borítékolom, hogy mérhetetlen károkat fog okozni még az akcióival, megszólalásaival, 2018-ig a fidesz ellenfeleinek.

Berkecz Balázsnak sikerült tökéletesen hülyét csinálnia magából, minden mondata után szétkapartam az arcomat a szégyentől és a kíntól a monitor előtt. Egy érdemben nulla támogatottságú politikai párt létezését nem lehet igazolni azzal, ha valaki ennyire súlytalan, lényegtelen és kifejezetten a támadott felet erősítő beszólásokkal harcol. Videózzon vágtató lovakat, az klassz volt.

Térdemet csapkodtam a röhögéstől, amikor a Stefka elvtárs felhevülten sipító provokátora megpróbált komoly, felkészült újságírónak tűnni, és Szél Bernadettet összekeverve Szabó Tímeával, belekezdett a "maguk ellenzékiek" monológjába, amíg végül lehurrogták, elhallgattatták. Még több ilyet, és Orbán Apánk már holnap benyújtja a lemondását, mert az nincs benne a munkaköri leírásában, hogy ilyeneket el kelljen viselnie, médiatámogatás gyanánt.

A másik festékdobáló közmunkás mit keresett ott?

És a rém elfogulatlan, "szdsz kettő pont nullázó" Stumpf miképpen keveredett ide? Azon pláne berosáltam, amikor Gulyás leugatta és beszólt neki. Moderátor. Alkalmas ember, nem vitás.

Azt sajnáltam, hogy Hont András nem ment el, legalább lett volna ott valaki, aki értelmesen tud beszélni, mert ezt a képességét akkor is el kell ismerni, ha esetleg nem ért vele egyet az ember. Olykor. Néha. Soha.

Szegény Szél Bernadett, kicsit megsajnáltam: rémes lehetett szembesülni azzal, hogy a feljelentett ellenfele egyáltalán nem hülye, nem is egy vérivó náci, és teljesen világos, elfogadható észrevételei és gondolatai vannak. Minden megszólalásában szét akart szálazni valamit, de inkább összegubancolódtak a szálak nála is, bár ahogy elnéztem a tekintetét, a legkínosabban a szomszédai érintették.

A TASZ-os kislány profi volt, becsületes, egyenes, őszinte, kedves. Nem véletlen, hogy ennek megfeleően teljesen háttérbe szorulva, elnyomva, kiszorítva üldögélt a sarokban, miközben az önimádók és a politikai marketinget építő pártemberek vitték a prímet. De legalább sikerült összehozniuk egy találkozót, ahol Bayer Zsolt egymaga leverte az összes ellenfelét, és többször, ahogy előzőleg már több tv kamerája előtt is, bocsánatot kérve,végül ő lett az indulatos, könnyen provokálható, de alapvetően jóindulatú és jószándékú indulatposztoló, amelyből pl. az Örülünk Vincent?-en 12 egy tucat...bár kétség kívül, ott elegánsabb, szellemesebb és vitriolosabb stílusban előadva űzik ezt a műfajt.

A becsületsértés

forrás: itt

"888: Mi a bajod a liberálisokkal?

Bayer Zsolt: Minden bajom van velük. Azt gondolom, hogy ahová eljutott a XXI. század elejére a világ, ezen belül Európa, és ezen belül a saját hazám, az jelentős részben az ő bűnük. És ezt a bűnt ki kell mondani előbb-utóbb."

Na, akkor figyelj, Zsolt.

Minden normális, civilizált ember: liberális. Kivétel nélkül.

Te is.

Te is liberális vagy, csak nem tudsz róla.

Van nekem egy linkgyűjteményem, Zsolt. Több száz elmentett cikk: kivétel nélkül olyan esetek, amikor a kritikát, a szólás-és véleményszabadságot akarták/akarják korlátozni. Perek, feljelentések, fenyegetések, megtorlások, bírságok, börtönbüntetések a világ minden tájáról, Magyarországról is rengeteg. Itthon 27 éve megy ez a műsor. Mindig akad valaki,  aki szívesen bekussoltatna, elnémítana másokat. Minden politikai párt megpróbálkozott ezzzel a maga módján, hol erősebben, hol szelídebben. Eljárásokat kezdeményeztek, hatóságokhoz rohangáltak. Néha sikerrel. Egy tv csatorna elhallgattatása vagy egyetlen újságíró elnémítása...az arányok és a megbízók személye változik, a lényeg soha. Lázár János annak idején, amikor karambolozott, egy olyan komment miatt fenyített be és kényszerített öncenzúrára egy újságot, amelynél ma kategóriákkal súlyosabbakat lehetne idézni a kommentelhető cikkek alatt, szerte az interneten. Ezrével. Naponta. Orbán Viktort válogatott módszerekkel végzik ki, irtják ki a strómanjaival, bűnöző bandájával együtt az ellenfelei, gyűlölői...kommentekben. És nem történik semmi. Kivéve azt, hogy példaként hozhatod fel őket, a saját védelmedben például. A liberalizmusnak köszönhetően.

Mindent a liberalizmusnak köszönhetsz abból, ami ebben a világban, Európában, Magyarországon lehetővé teszi, hogy a vérükön és taknyukon akard kirángatni a rendbontókat a bizottsági ülésről...egy újságcikkben. A liberalizmusnak köszönheted a szólás és véleményszabadság kiterjesztését, a szabad  gondolkodást és a gondolataid szabad, független terjesztését. A liberalizmus miatt nem koncolják fel a kommentelőket és a véres szájú bloggereket, a liberalizmus miatt utasítják el a hatóságok azokat a feljelentéseket, amelyeket a politikusok és a sleppjük indítanak az egyszerű honpolgárok ellen a véleményük kifejtése miatt, és a liberális jogrendnek köszönhető, hogy a közszereplők nem tudják agyonveretni a kritikus hangvételű írásművek szereplőit, legalábbis büntetlenül nem. Téged sem vernek, téged sem verhetnek agyon a toleránsok.

Te is ott akarsz ülni a terrasse-on, Zsolt, a szabad emberek között.

Liberális vagy, mert te magad is olyan világban akarsz élni, amelyben szabadon elmondhatod és kifejezésre juttathatod a véleményedet, akkor is ,ha mások attól sugárban hánynak esetleg, elmondhatod, mindaddig amíg a civilizált határok ezt megengedik, mert mindennek van határa, de a gondolatoknak a határa itt, ebben a XXI. századi Európában összehasonlíthatatlanok Törökország, Észak-Korea vagy Szomália korlátaival.

Akikről te beszélsz, akiknek a XXI. századi önsorsrontő Európa ámokfutása köszönhető, azok nem liberálisok, hanem hülyék. A liberális, nem egyenlő azzal, hogy valaki hülye. A liberalizmus szép, jó, hasznos, nemes és igaz. A hülyék azok veszedelmesek tudnak lenni, akár a gonoszok. Van hülye liberális és hülye konzervatív is, de ebben a lényeg, hogy hülyék.  A liberalizmus a vélemények tárháza és nincsenek benne dogmák, amelyekhez alkalmazkodni kell, mert a szabad gondolkodás művészetének lényege, tehát az örök kétkedés, a jó kérdések és a jó válaszok kutatása jellemzi.

Megfertőzte az agyadat, a hazai politika, Zsolt. Az SZDSZ nagyon sok minden volt, amíg a Gondviselésnek hála el nem pusztult, de speciel liberális az nem. Az egy percig se volt, vagy legfeljebb nyomokban tartalmazta, mint magvas kenyér a diót. Az a jó abban, ha az ember olyan öreg, mint én, hogy én még nagyon jól emlékszem arra a gyilkos kettős mércére,  intoleranciára, kirekesztésre, amit ez a mozgalom jelentett és megtestesített a hazai politikában...és én a szavazójuk voltam, anno. Többször is. Én szavaztam az SZDSZ-re, mert azt hittem -azt mondták nekem, az egyszerű választópolgárnak- hogy ők egy liberális párt. Ők csináltak szitokszót a liberális szóból, nekik köszönhető, hogy a Barátod, ágyútűzként fordítja az ellenségei, ellenfelei felé. Amikor te a liberálisokról beszélsz, akkor tökéletesen hallani, hogy azt a tébolyt tekinted liberalizmusnak, amit e szép gondolat nevében, egy rakás rövid távú politikát követő, csőlátó csőgörény elkövet a saját hazája, vagy Európa jövője ellen.

Annak a liberalizmushoz semmi köze.

Szerintem, -ezt a gondolatot még régen firkantottam fel egy papírra, és már azt sem tudom visszaidézni, hogy a sajátom-e vagy idézetként véstem fel gyorsan valahonnan- egy rendes, igaz liberális nem akar olyan országban élni, ahol felakasztják a nemi erőszak elkövetőit. Az igazi, rendes liberális olyan világban akar élni, ahol meg is nyúzzák az elkövetőt akasztás előtt.

Érted , Zsolt? Szabad ember vagy. Kimondhatod, elmondhatod, vitázhatsz róla...vagy például megbeszélheted a gondolataidat egy sörözőben az ellenfeleiddel.

Te egy boldog világban élsz, Zsolt, liberálisként. Ha akarod, liberális konzervatívként, mert így pontosabb. Írj szabadon. És köszönd meg az összes filozófusnak, gondolkodónak, akik évezredek alatt kiforralták a szabadságnak ezt az eszményét. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr8412508067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása