Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

Veni, vidi, Viki

Egy gonosz ember könnyű éjszakája

2022. április 04. - zord íjász

Két fontos közlemény.

  1. Ez a rövid poszt szigorúan 18 éven felülieknek szól.
  2. Teljesen nyugodt vagyok, hideg, megfontolt és cinikus: engem semmiféle politikai meglepetés nem ért tegnap este. Megmondtam előre. Minden szavamat átgondoltan fogalmaztam meg, indulat nincs bennem.

Ebben az országban – politikai, közéleti értelemben – csak négyféle ember él.

Az egyik, aki látja-hallja-érti-tudja, hogy mi történik itt 12 éve – ne haragudj meg érte, de nincs kedvem belinkelni 12 évnyi mocsokságot –, és megpróbál tenni ellene valamit, a maga szerény lehetőségein belül, a törvények szerint. Tüntet, tiltakozik, aláírásokat gyűjt, ír, beszél, vagy mondjuk húz néhány ikszet.

A másik, aki szintén látja-hallja-érti-tudja, hogy mi történik itt 12 éve, de a része, pl. örök kollaboránsa, vagy egyenesen aktív alakítója vagy haszonélvezője ennek a folyamatnak valamilyen módon, élvezi ezt a rendszert, és kiveszi, kinyeri belőle mindazt, amit lehet, tartson, ameddig tart, és mindig talál kifogást, magyarázatot arra is, hogy miért szavaz – jelen esetben – a fideszre.

A harmadik, akinek már mindegy, mert a propagandagépezet teljesen kipucolt az agyát, és felszámolta az erkölcsi-morális-etikai korlátait, és megszállott, csillogó szemű szektás-fanatikus zombiként követi a Gazdát a pokolba is, vagy a tájékozódásra, ellenállásra annyira esélytelen szociokulturális, társadalmi környezetben él, hogy lehetősége sincs semmiféle ellenszegülésre. Ennek a két csoportnak létezik egy nagyon masszív közös halmaza, azért került egy kalap alá.

A negyedik az, aki beleszarik, leszarja. Ők az a bizonyos 25-30-35-40 %. Ez a szám változó. A közéleti jelenlétük pl. a választások jellegétől függően módosul, mert más számok jönnek egy EP-választás, egy országgyűlési választás  vagy egy önkormányzati választás idején. Általában aktívabbak a környezetüket közvetlenül érintő közéleti kérdésekben, de kevésbé az Európai Uniós és az országos ügyekben. Bizonytalanoknak, távolmaradóknak is hívják őket, de valójában a teljesen érdektelenektől, a segghülyéken át, a vérprimitív söpredéken keresztül a konkrét fekete galléros bűnözőket is beleértve, a tudatos világpolgárokig bárki tartozhat közéjük (ez utóbbiak azok, akik szó nélkül, mosolyogva lelépnek, ha látják, hogy a weimari köztársaság már az utolsókat rúgja, vagyis elviselhetetlenné válik az élet számukra valamilyen értelemben), és alapvetően közös vonásuk, hogy nem érdekli őket mi lesz ezzel az országgal, mert ahogy mondtam, megrántják a vállukat, vagy elmennek, vagy lemerülnek és kibekkelik amíg elmúlnak a zord idők, és ha nem múlnak el, ők akkor is túlélik, ésszel és/vagy tehetséggel, pénzzel, passzív ellenállással, kocsonya kussban, senkit nem zavarva a politikai hatalom birtokosai közül a lopásban, eltűnve a társadalom szürke ködében, visszavonulva a magánélet kerítései mögé, ha lehet. Orwell és a történelem szerint ez utóbbi nem mindig lehetséges menekülő út, de bíznak benne, hogy igen.

Ez a poszt kizárólag az első csoport tagjainak szól, a többiektől bocsánatot kérek, ha eddig raboltam az idejüket, őket Isten vagy a Sátán áldja további útjukon az online tér ösvényein, de muszáj volt értelmezni a kereteket ezzel a bevezetéssel.

Fotó: Reuters kép forrása napi.hu

♦ 

Mottó: "40 százalék esélyem van a győzelemre." (Márki-Zay Péter a Financial Times-nak adott interjújában)

"...Még azt is el kell talán mondani, hogy óriási nemzetközi erőközpontok és szervezetek mozdultak meg velünk szemben, nekik és kell azért, hogy üzenjünk valamit, nekik is legyen egy-két jó szavunk, azt tudjuk mondani, hogy kidobott pénz volt minden fillér, amit a magyarországi baloldalnak adtak...és úgy tűnik a magyarországi baloldal volt Gyuri bácsi életének legrosszabb befektetése, mert 12 éve csak viszi a pénzt...Kedves barátaim! Ez a győzelem azért is marad majd emlékezetes talán az életünk végéig, mert most kellett a legnagyobb túlerővel megküzdeni: a baloldal, itthon, a nemzetközi baloldal körös-körül, a brüsszeli bürokraták, a Soros-birodalom minden pénze és szervezete, a nemzetközi fősodratú média, és (mosolyogva, összekacsintós hangsúllyal) a végén még az ukrán elnök is. (óriási nevetés) Ennyi ellenfelünk egyszerre még sosem volt. De hiába a rengeteg pénz és a túlerő, ha összefogunk, nem lehet bennünket megállítani..." (Orbán Viktor választási sikert ünneplő beszédének részlete, amelyet 2022. április 3.-án éjszaka pörgetett a hívők elé, az eredmények biztos tudatában)

Az, hogy Orbán Viktor egy alternatív valóságban él: nem újdonság. 

12 éve van hatalmon a kollégiumi szobatársak és haverok által a központi közigazgatás és az államgépezet minden szintjén lefedett, seggnyalókkal, lojális kegyencekkel, kitartottakkal, oligarchákkal, strómanokkal, cinkosokkal,  Kreml-propagandistákkal, fideszes ügyészséggel és fidesz janicsárképzőkkel kidekorált, állandóan kontrollált és körbepegasusozott birodalomában, ahol a pénzek villámgyorsan elveszítik a közpénz jellegüket.

Ennek a birodalomnak a politikai demokrácia-indexét a 130 milliárd forintból működő, négy évenként öt percig az ellenzék számára is kaput nyitó Közmédia, a mindent bedaráló, szintén totális agymosásra berendezkedett fideszes kommunikációs-birodalom, valamint – különösen az ország szociokulturálisan is elmaradott keleti régióiban, a szegénység és megfélemlítettség zárványaiban – az élet-halál uraiként működő fideszes önkormányzatok jelenítik meg talán a legjobban. A hazai nyomtatott sajtópiac szegmenseiben és  online térben végrehajtott elorigosítás sikeres manővereiről – ebbe még az óvatosan egyensúlyozni próbáló Index is beletartozik, a 2018-ban először az Indamedián, tehát pl. a Blog.hu-n keresztül kezdődő és egészen a 2020-as teljes hatalomátvételig tartó bedarálásával – és az egész országban tizenháromszoros fölényben birtokolt óriásplakát erdőről szintén nem kell mélyebben értekeznem.

Ez az a világ, ahol ő a legnagyobb túlerő ellen küzd, 12 évnyi kétharmaddal a háta mögött. Erre nem érdemes több szót vesztegetni.

Orbán Viktor ezúttal beteljesítheti a végső ítéletet a hazám felett. Isten és a koleszterin még megállíthatja ezt, de többé vagy nagyon hosszú időre már senki más. Hogy mennyit ér a Márki-Zay Péter által emlegetett, "magyar nép csodálatos ellenálló képessége", ami "12 évnyi orbáni agymosás, és a NER által kiépített szinte legyőzhetetlenül tökéletes rendszer" ellenére is esélyt ad a győzelemre, az a tegnapi napon világossá vált mindenki számára.

Lényegtelen, hogy én kinek és minek látom Orbán Viktort. Már leírtam többször – és még dicsértem is néhányszor – e téma kapcsán már magamat is unom, nem számít, elég annyi, hogy szerintem ez az ember elhozza (valójában már rég elhozta) a romlást és zord időket ennek a szerencsétlen, boldogtalan népnek, és ennek a sokkal jobb sorsra érdemes országnak.

És mégis mindig meg tudok döbbenni azon, hogy miféle iszonyú lelki sötétség lakozik ebben az emberben.

Elvileg nem kellene ettől ennyire hátrahőkölnöm, de én csak egy átlagos, hétköznapi ember vagyok, az érzelmeim rabja.

Volodimir Olekszandrovics Zelenszkij, Ukrajna elnöke a nap 24 órájában életveszélyben él. Életének minden másodperce az utolsó lehet, de nem természetes módon, ahogy bárkinek, hanem azért mert meg akarják ölni. Gyilkos kommandók, beszivárgó egységek, diverzánsok vadásznak rá, hogy meggyilkolják a Kreml remetéjének a parancsára, aki megölte Oroszországot.

Elektronikus felderítő egységek – drónok, műholdak, lehallgató készülékek, cellainformációkra vadászó berendezések stb. – és elemzők próbálják meg beazonosítani, hogy az adott pillanatban, hol található, vagy kísérlik meg a várható felbukkanásának a helyszínét feltérképezni, hogy rakétacsapással meggyilkolhassák a "nácítlanítás" keretében, mert a kis zsidó (jogász) színész jelenti a nemzeti ellenállást, a nemzet egységét és akaratát, az ukrán nép kitartásának és erejének szimbólumát.

Ukrajna városai és falvai romokban, az orosz agresszió nyomán felfoghatatlan mértékű pusztulás szaggatja az országot, az ukrán hadsereg a végsőkig harcol egy honvédő háborúban, 4 millió ember menekült el külföldre, az oroszok ukrán civilek százait rabolják el vagy lövik tarkón megtorlásként és hagyják őket ott az utcán vagy dobálják tömegsírokba – az ukránok is tömegsírba temetik a bombázások áldozatait, csak nekik egy ostromlott városban esélyük sincs megadni sokszor a minimális végtisztességet sem, vagy hevenyészve kaparják el a gyermekeiket, rokonaikat, szomszédjaikat a fagyos földbe, összekalapált fakereszteket szúrva a kis földhalmokba – muszlim terroristák hordái érkeznek Putyin zsoldjában feldúlni a keresztény földet és szabadon erőszakolni a keresztény nőket, vagy olyan remekül szórakozni, hogy poénból áthajtanak harckocsival két postáson, ugyanakkor a háború globális éhezési hullámot gerjeszt az érzékeny régiókban...és Zelenszkijnek minden percben gondoskodnia kell erről az országról, valahogy, a képernyőkön át vagy a sebesülteket látogatva, utasítva és tervezve, segélyért könyörögve vagy kitartásra bíztatva, állandó készültségben és elképzelhetetlen feszültségben, látva ezt a rettenetes tragédiát, ami az országát sújtja, és amelynek egyáltalán  nincsen még vége.

Háborúban és harcban áll. Zelenszkij ellenségei valóságosak, kézzelfoghatóak, igaziak, ölnek.

Ő nem a saját démonaival küzd, mint Orbán Viktor, nem a képzelt ellenségeivel, mint Brüsszel vagy egy mesekönyv, nem a kitalált és az abszurditás üstjében kifőzött nemzetközi zsidó-kommunista összeesküvés civil haderőivel száll szembe, nem Gyuri bácsival, egy – egyébként valóban szomorú és tragikus félreértésben élő, de azért a helyi hatalom részéről Nagykovácsiban is rettegett  – zsidó öregemberrel, nem a vélt/valós nemzetközi baloldal szervezeteivel küzd, nem  a fősodratú (független, ellenzéki, baloldali, liberális, akármilyen) médiával, ami idehaza nem is létezik, mert nem fősodratú, nem az Ökotárs alapítvány vagy a Földrajzi Név Bizottság az ellenfele, nem az Átlátszó, nem a Direkt 36, nem a 444, nem a 24.hu újságírói és oknyomozói miatt kell aggódnia, akiknek a hangja a méhecske zümmögése a kormányzati propaganda hurrikánjában, nem valami Tv stúdiójában ücsörgő, okoskodó tutimegmondó vagy egy népszerű, de marginális hatású youtuber szúrkálódásait kell kivédenie a szolgamédiában fröcsögő embereinek, mert ugye Orbán Viktor akkora harcos, hogy neki mindenki és minden más ami a buborékján kívül esik, az fake-news vagy érdemtelen arra, hogy leüljön vele vitázni, és Zelenszkijnek valóban ki kell űznie az oroszokat a hazájából, és nem akkor követeli az orosz csapatok azonnali kivonását, amikor azok már folyamatosan mennek kifelé, és már négy évvel korábban eldöntött kérdés volt, hogy kimennek, és Zelenszkijt nem védi meg a haver belügyminiszter-apósa, ahogy Orbán Viktort, amikor az egy szétfőtt rendszer végső vergődésének napjaiban kicsit veri a nyálát az utcán, mint ellenálló. 

Zelenszkij egy valódi háborúban álló ország valódi utcai harcosa, valódi háborús elnöke és vezetője, nem egy  kisebbrendűségi komplexusokkal terhelt, békemissziós visegrádi egyes, aki utálja a pocakos katonákat, de nincs otthon a tükre, és még arra is képtelen, hogy bármit felfogjon abból, amin Ukrajna elnöke emberileg, érzelmileg, lelkileg, politikai és katonai vezetőként is keresztülmegy, látva a halott gyerekeket és a botorkáló, síró öregasszonyokat, akiket képtelen volt hatékonyan megvédeni, mert egy legatyásodott, millió problémával küzdő, és 2014 óta eleve megcsonkított, szétszakított országra zúdult rá az orosz haderő, és aki kétségbeesésében és elkeseredettségében persze, hogy légtérzárat, és persze, hogy a III. világháború kirobbanásának veszélyét is magában rejtő kéréséket vagy eleve teljesíthetetlen követeléseket fogalmaz meg a világ felé, és aki persze, hogy képtelen higgadtan szemlélni Magyarország elemi és politikai-geopolitika-gazdasági érdekeit is, mert amikor hajnali egykor lefekszik, hogy aludjon néhány órát, azt egy légiriadóktól hangos és/vagy körbekerítéssel fenyegetett háborús zónában teszi/tette, és nem egy biztonságos környezetben, a puha dunyhás és békés országának kebelében,

ahogyan Orbán Viktor, ez a lelketlen, velejéig romlott, gonosz kisember.

♦ 

Doktorminiszterelnökúr, kérem tisztelettel, kedves Viktor, ha már így összemelegedtünk, mert állandóan üzeneteket és leveleket kapok tőled, amelyben kedves barátod és/vagy tisztelt honfitársad vagyok.

Zelenszkijt köpködöd és alázod? Ráadásul teljesen hazug és eleve irreleváns indokkal? Beleavatkozott a választásokba?! Ugrálsz rajta egy kicsit? Ennyire képtelen vagy gondolkodni, disztingválni, súlyozni, helyén kezelni a vele fennálló politikai konfliktusaidat, mielőtt megszólalsz? Ennyire képtelen vagy kezelni még a lejtős pályán szerzett győzelmedet is? Ennyire képtelen vagy néha, 32 évenként egyszer, érző emberként viselkedni? 

Te Hős. Te Utcai Harcos. Te keményfaszú, libernyákokat leverő, Szupergrofó.

Te Viktor, Te Győztes.

u.i.: Feri. Peti. Bárki, aki menekül a süllyedő hajójáról, és kedve szottyanna a következő napokban bűnbakot keresni. Menjetek már a redves kurva faszba azzal, hogy beletapostok Márki-Zay Péterbe. Becsületes, tisztességes ember, vállalta a NER-propagandisták által rádobált mocskot és szart is – tudta mire vállalkozik, elmondta Nagykovácsiban is, ezért nem jár dicséret, csak tényközlés – és megérdemelt volna ez az ország egy embert, aki néha az ellenfél által kiforgatható csacsiságokat mond, de megkérdőjelezhetetlen a jóakarata, a demokrácia és nyugati, európai (ideák) iránti elkötelezettsége. Próbáljatok meg kicsit másként viselkedni, mint Orbán Viktor. Kimerítő, de ha gyúrtok rá, talán sikerül. Ne kelljen már benneteket is ennyire szégyellni, ha már valamennyire sikerült az elmúlt évek alatt talpra állnotok, és összefognotok. Megpróbáltátok, megtettétek. Kezeljétek európai módon, intelligensen, udvariasan,

Emberként.

Tudom, nehéz ez a zord időkben.

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr5817796917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 05:52:18

@tesz-vesz: Természetesen Brendel Mátyás éjszakai tevékenységét megelőzendő. Noha kétségtelenül rendkívüli képességekkel rendelkezem minden téren, de aludnom még nekem is kell néha, és nem szeretném, ha az olvasóim levélládája (és az enyém) reggelre tele lenne flóddal. A kapcsa nagyon jó, de nem Mindenható: a türelmes munka áttöri, és az éjszaka hosszú, van idő szemetelni.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 05:55:08

@droid_: Ha lenne, látnád a különbséget, hidd el.

Ménár Atya 2022.04.05. 06:47:52

@zord íjász:
Menj már ezzel a hülye dumával, orosz ügynöközéssel :)
Azért mert nem érted a helyzeted, és indulatból beszélsz hülyeséget,még nem lesz igazad.
Zelenszkij egy bábu az ukrán vezetésben semmi több, elhitte, hogy a nyugat majd jön és legyőzi az oroszokat.
Hát ismét nem jött.
A fegyvereikkel csak elhúzódó katasztrófába hajszolta a népét.
Ha vége , marad egy szétlőtt ország.
Független országként semmi gondja nem lenne, így viszont katasztrófába hajszolja a népét.
Lófaxt nem meglepetés neked az eredmény, még nekem is az.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.05. 06:56:14

@Ménár Atya: "Független országként semmi gondja nem lenne, így viszont katasztrófába hajszolja a népét." - Ez most komoly? Orosz megszállás alatt független ország lenne? Már kora reggel be vagy szívva?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.05. 07:00:38

@zord íjász: Mondtam már, ha adsz nekem moderátori jogot, akkor én kitakarítom Matyit. Én éjszaka tengeren túli bankokat felügyelek. Nézd meg az ideo-logic blogot vagy a magyar-gyaur.blog.hu-t ahol az vagyok. Matyi ott már nem is próbálkozik. Ezek rendszeresen vannak címlapon és Brendel már egy fél éve nem adja meg nekem az örömöt hogy kihajíthassam. :-((

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 07:01:44

@eßemfaßom meg áll: @nemlétezem: @gigabursch: @Ménár Atya: @CSOKKI MÁLNA: @Boar.: @sírjatok: @ben2: @Hakapeszi Miki: @tiltsál ki te gyökér: @Igazamvanvagyigazamvan?: @Team Vincent: @Nancsibacsi: @kewcheg: @Ekrü: @apafej1: @fidess.hu: @Etniez: @DFK: @Boldeone2: @Gazz: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: @tesz-vesz: @birkamenet: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @droid_:

Leszarom. Nem csak az Embereknek, hanem a fideszjanicsároknak, a propagandistáknak, az orosz ügynököknek is elküldöm...mindenkinek. Legfeljebb majd a poszt írója szól nekem, ha akar, hogy ne terjesszem az írását, vegyem le.

Ezt mindenkinek el kell olvasnia, és ennek terjesztése egyszerűen közügy a számomra.

Kimásoltam a facebookról, és ide rakom. Én nem vagyok facebook tag, soha nem is voltam, és ha akarnék sem lehetnék már, a blog rendszeres olvasói által ismert okok miatt, erről a fideszesek gondoskodtak. Ez a facebook poszt, amelybe egy nyilvános facebook csoport bejegyzésében bukkantam masszívan kapcsolódik a poszt témájához. Íme pl. a "legnagyobb túlerővel szembeni harc" alternatív valóságához képest a nyers és igaz valóság. Mindent tudsz. Íme:

"Tegnap tevékenyen részt vettem a választásban, a szavazatszámláló bizottság tagja voltam. A helyszín: 1955-ig önálló település, földművelésből élő jómódú sváb lakossággal. Ma egy főúttal kettévágott külső városrész, elszegényedett, elöregedett, elcigányosodott. Nincs óvoda, iskola, háziorvos (csak néha ügyeletes), a bolt CBA, a szebb napokat látott kocsma a „legyes”.
A választás az ún. kultúrházban zajlik, ablakain sűrű rácsok, az egyetlen helyiségből álló épületben a pókháló és a világítás versenyét egyértelműen az előbbi nyeri. Van még három özönvíz előtti gázkonvektor, rengeteg kék kárpitos irodai szék, mindegyik végtelenül mocskos, némelyik törött is, azok a fal mellett állnak halomba dobálva. Szerencsére van két paraván, azzal el lehet takarni, hiszen a választási kézikönyv „méltó körülmények” megteremtését várja el. Van mosdó is, a nőiben egyetlen lámpa sem világít, hideg van, a mosdókagyló össze-vissza repedezett.
A bizottság hat nőből áll, 30-40-es éveikben járnak, súlyuk 50 és 150 kiló közötti, fele-fele arányban választottak és pártdelegáltak. A jegyzőkönyvvezető egy felkészült, megnyerő fiatalember. Lassan kiderül, ki kivel van.
Hatkor nyitunk, megjön az első szavazó, aztán folyamatosan érkeznek. A névjegyzékben közel ezer választópolgár neve szerepel, néha több oldalon keresztül ugyanaz a családnév. Nagy nyugalomban dolgozunk, olykor egy választó megfogalmazza a véleményét a népszavazási kérdésekkel kapcsolatban, más visszautasítja a népszavazási lap átvételét, a többség azonban mindhárom lapot átveszi. Ahogy telnek az órák, egyre több választó jön be azzal, hogy nem tudja, miről szól ez, de a fideszre szavaz, vagy a fideszes jelölt nevét mondja. Többen kérik a bizottság tagjait, mutassuk meg, melyik a listán a fidesz és a jelöltje, mert rosszul lát/nem tud olvasni/már rég vett részt választáson/most szavaz először. Jönnek az alkoholszagú, mosdatlan, rosszfogú, tudatlan emberek sorra, érkeznek ebbe a külvárosi lepusztult kultúrházba, és leszavaznak a fideszre, mert ez nekik megfelel, nem is lehetne jobb. Őket ez az egész nem zavarja, nincs semmi probléma, hiszen megkapták a júdáspénzt. Egy-két sörre most elég lesz, tán még a „legyesben” is meg lehet ebédelni utána.
A fidesz küldöttei hallgatnak, mosolyognak, a bizottság többi tagja egyre sápad, nem szólunk, de amikor megérkezik az utcánkból a sokadik nyomorult, fogalmatlan szavazó, nálam eltörik a mécses, elsírom magam. Nem vagyok elég erős ahhoz, hogy visszatartsam a könnyeimet. Ezek az emberek döntenek a sorsomról, a jövőmről, arról, ami eddig a hazám volt. Mert többé nem az. Én ezzel az országgal nem akarok semmilyen közösséget, megyek, ahogy elmentek már eddig a milliók, csatlakozom a többihez, akinek most lett elég. Itt számomra nincs több lehetőség, építsék az országot azok, akiknek ez tetszik, dolgozzanak, adózzanak, innováljanak, mit bánom én. Legyenek boldogok egymással, én máshol leszek az. Itt nem hagyták.
Hétfő reggel van. Az országban százszámra volt a miénkhez hasonló település. A választást nem a választási bizottságokban csalták el, hanem már előtte, a tévében, a Kossuth Rádióban, az óriásplakátokkal, a farháttal, a krumplival, a benzinnel, a többi júdáspénzzel és a háborús riogatással. Aki nem így gondolja, többé ne keressen."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02xaoeiqFatFPNnVg1SLyJ7VhJDGHQ95Zz9H3zqiTs7t2EN1g6LvDXzpCzDJFBj9yil&id=100017792625677&__cft__[0]=AZUJHm8wGYAOczkw4r54-z4SpXYI67WkkjAmEOYXBjfmQYyVJEo4q_tzwKyFwJORcw0k9fLR9LOopHN6vI4RwxUgm0WrIqamyaOopqS0G7kXZ_fk4d9vloCeCFqSCOaEjnR4iz_reo2SiQ9QKjupZZhFApzEDMdfarzb0UxtmKt2CAWlcD-GYR3gInViKn1eYoGVE_QYNVSRGCrHTMKm-7L6&__tn__=R]-R

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.05. 07:03:11

@sírjatok: Szívesen! Ha tudtam volna hogy ekkora a hatásom, az orosz választásokba is beleszóltam volna.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.05. 07:08:29

@zord íjász: Nekem is volt szavazatszámláló az egyik ismerősöm. Ő még durvább dolgokat mondott. Sajna mennem kell, most nem tudom leírni. Ezért nyert a fidesz, mert ezeket a mélysötét szegénységben élő körzeteket megvette krumplival és úgy csoportosította a választó körzeteket hogy azok a billegő kerületekben biztosítsák a győzelmet. Ezt Budapesten nem lehetett megcsinálni. Látszik is az eredmény. Az országnak most jön a feketeleves, mert borzalmas megszorítások kellene, hogy 3 év múlva újra elkezdhessen O1G osztogatni.

Ménár Atya 2022.04.05. 07:08:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Már megint játszod a hülyét?
2014 után deklaráltan függetlené kellett volna válnia.
Csak épp bidé bácsi fiacskája és az usa mást gondolt.
Épp erről írtam, hogy most már bxhatják.

Ménár Atya 2022.04.05. 07:10:19

@zord íjász:
Hát persze, a fosbuk mindent jobban tud, orbán megbukik ,az ellenzéknek 2/3 :D:D
Szerintem kapcsold ki azt a szart.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.05. 07:11:29

@Ménár Atya: Te nem játszod a hülyét, hanem csak adod magad. Zelenszkij mióta elnök?

kunzoo 2022.04.05. 07:14:55

@Minden ballib bérretteg:
Tőlük legalább fegyvereket kaptak. Tőlünk egy lyukas rohamsisakot sem. Emiatt gondolom nem ugyanúgy áll hozzánk.
Az lesz majd fura ha esetleg fordul a hadihelyzet, mikor futunk oda valami kacattal.
A külügy már egyszer ketszer megégette magát ezzel. Nem kell nato csapat ide...ja, kell nato csapat.
Ami igaz az igaz, légvédelmünk teljesítménye okot ad a stratégiai nyugalomra. Az után az eset után fejek hullását vártam, de nincs itt kérem semmi látnivaló.

kunzoo 2022.04.05. 07:22:29

@Ménár Atya:
Miert is? A volt szovjet köztársaságokból a balti államok deklaráltan nyugatpártiak. Belorusszia deklaráltan oroszpárti. Itt nincs középút. Hazudik magának aki azt hiszi. Miután Oroszország elcsatolt területeket, átlökte Ukrajnát a nyugati térfélre.

eßemfaßom meg áll 2022.04.05. 07:24:09

@zord íjász: "Amit a Facebookon írtnak posztban az biztosan igaz" - Gróf Széchenyi István -

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 07:32:51

@Ménár Atya:

1. Ahogy mondtam: semmiféle indulat nincs bennem. Tudnék mutatni innen olyan posztot, ahol van. Ég és föld a különbség.
2. Indulat már csak azért sem lehet bennem, mert ahogy a poszt 3. mondatában szerepel –ott a link, tudod, az a kék izé, rá kell kattintani – én előre megmondtam mi lesz a végeredmény, így az az állításod sem állja meg a helyét, hogy engem az eredmény meglepett. Téged meglephetett, nem vitatom el tőled a jogot, hogy ott, akkor és azon lepődj meg, amin akarsz.
3. A Kreml-propagandára nem vagyok kiváncsi, de terjesztheted itt, amíg nem lépsz át egy határt: volt már olyan kollégád, aki vállaltan nyílt hazaárulással végezte ezt itt, noha a tied is az, csak te még óvatos stílusban űzöd az ipart.
4. A barátaidnak a Kreml-ben, akiket oly erővel szolgálsz éppen az a baja, hogy Zelenszkij egy független ország elnökeként független döntéseket akar hozni. Ezért trianonizálták az országát 2014-ben, és most ezért támadták meg. Tehát éppen abból van baja, hogy független akar lenni az orosz medve ölelésétől.
5. Megkaptátok a központi ukázt, de erről már volt itt szó. Számotokra már az oroszokkal szembeni magyar szabadságharc is náci, kommunista gyerekgyilkosság, és az lett volna és az a helyes magatartás, ha egy nép hagyja magát leigázni "és nem löveti szét az orzságát." Éljen e a magyar szabadságharcok bukása (az összes az idők kezdete óta) éljen román megszállás, éljen Trianon, éljen minden elszenvedett rabság (tatár, török, osztrák, német, orosz, fideszes) éljen a szovjet-magyar örök és megbonthatatlan barátság, és az ukránoknak is az lesz a jó, ha nem kérnek fegyvert, nem állnak ellen, nem harcolnak, nem akadékoskodnak, hanem némán tűrik, hogy az orosz hadsereg és a zsoldos muszlim hordák végigrombolják, végiggyilkolják, végigerőszakolják a népet, és szépen rabigába hajtják a fejüket.
Förtelmes, amit csinálsz, szégyen, gyalázat és hányingerkeltően gusztustalan is...lenne, de orosz ügynökként és/vagy fideszes Kreml-propagandistaként és az orosz narratíva erősítőjeként a munkád pazar. De mondom, a prosti srácok útmutatásáról már volt szó, csak végig kell prörgetni/kattingatni a párbeszédet visszafelé:

zordidok.blog.hu/2022/03/07/aki_megolte_oroszorszagot/full_commentlist/1#c41267992

De ha így egyszerűbb – és ezt minden olvasónak feltétlenül javaslom – itt van egy videorészlet, ami erről szól. Odaállítottam neked a kezdő url időpontot, a többit meg sem kell nézned: Íme:

youtu.be/WIwn0hlEY2A?t=596

gigabursch 2022.04.05. 07:33:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Persze...
Hétfőn atomtudos vagy, kedden még bank rendszergazda, szerdán meg....
Hagyjuk.
Mindig párban kerültök elő.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 07:33:47

@eßemfaßom meg áll: Rendben van. Én megtettem, ezzel az én szerepem véget ért.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 07:35:32

@Ménár Atya: Rendben van. Én megtettem, ezzel az én szerepem véget ért. A nő hazudik, mocskos libernyákok. Oké.

Ekrü 2022.04.05. 07:40:45

@zord íjász:
"A választást nem a választási bizottságokban csalták el, hanem már előtte, a tévében, a Kossuth Rádióban, az óriásplakátokkal, a farháttal, a krumplival, a benzinnel, a többi júdáspénzzel és a háborús riogatással. "- Szóval ezek szerint te úgy gondolod,hogy kampányolni itt egyes egyedül az ellenzéknek lett volna joga és szégyellje magát a kormány ,mert úgy lett volna igazságos,ha direkt felemelték volna a választások előtt az árakat ,csak hogy az ellenzék nyerjen. :)))))))
Az óriásplakátokról meg csak annyit,hogy a plakáthelyek többnyire önkormányzati tulajdonúak és ha jól tudom azért egy-két helyen ellenzéki önkormányzat van.Csak nem azzal akarod vádolni őket,hogy részlehajlóan a Fideszt részesítették előnybe az ellenzékkel szemben? :)))))
Persze lehet megint a Fideszt,a körülményeket vádolni az óriási buktátokért ,de célszerű lenne most már ennyi év után magatokban keresni a hibát és elzavarni a tehetségtelen politikusaitokat,mert ha most sem teszitek meg, 4 év múlva hasonló bukást fogtok megélni....

Ekrü 2022.04.05. 07:54:02

@zord íjász:
" Számotokra már az oroszokkal szembeni magyar szabadságharc is náci, "- Ha esetleg 56-ra céloznál, az 56-os forradalmat sem az ukránoknak sem a nyugatnak a szájukra sem szabadna venni. Az ukránok éppúgy részei voltak a megszálló szovjet csapatoknak mint az oroszok . A Budapestet támadó Különleges Hadtest parancsnoka az ukrán Lascsenko volt. Szóval had ne kelljen sajnálni őket.Orosz-ukrán egykutya.Addig jó míg egymást ölik.
Ami pedig az USA-t és a nyugatot illeti pont azt csinálják most Ukrajnával mint 56-ban velünk. Minket is eladtak a Szuezért cserébe,éppen úgy az ukránokat is veszni hagyják majd.Persze szóban tüzelik majd őket,hisz mit számít egy kis ukrán vér nekik,majd látványosan küldenek egy-két kiselejtezett fegyvert,de többre Ukrajna ne számítson.Ha ennek vége lesz,akkor meg pont úgy fognak üzletelni Putyinnal mint ez előtt.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 07:54:38

@Ekrü: "Szóval ezek szerint te úgy gondolod,hogy kampányolni"

1. Mondtam ilyet? Idézd a kommentet, ahol ilyesmit leírtam.
2. Az, ami a jelzett szövegben szerepel, az nem kampány. A kormány tegye, amit a felhatalmazása szerint jónak lát, hozzon gazadasági intézkedéseket, és ha ezek neki kedveznek, mert a nép, nem lát a csirkefarhát mögé, ám legyen. Az azonban, hogy négyévente öt percre megnyílik a fidesz-demokrácia kincsesládája a 130 milliárdból működő közszolgálati tévében, az már ...mit csinálok? Már leírtam a posztban. Nem fogok veled ezen polemizálni. Végezd a feladatod. Terelj, hazudj, csúsztass, told a propagandát, ahogy szoktad mindenütt. Most nyert a Gazdád kétharmaddal, de annyira be vagytok szarva a kijózanító valóság zord időitől – már lengeti az öreg a Valóság Bránert a népnek –, hogy még most is az ellenzéket ütitek. Ennél szánalmasabb nincs is.

belekotty 2022.04.05. 08:03:36

@Ekrü: Csak nem azt akarod mondani hogy egy önkormányzat valósítson meg törvénytelen pártfinanszírozást, hogy nem annak adja el a plakáthelyet aki a legtöbbet adja? Még nem ittad meg a kávédat hogy ez nem jutott el az agyadig? Bocs, mégsem! A kávéra ne alapozz, mert ahhoz meg kellene innod a világtermelést!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 08:23:58

@Ekrü: Klasszik panel. Eddig szó szerint ezerszer láttam, szinte szó szerint – másoljátok? kopipészt? – így leírva. Az ukránok fogják be a pofájukat, mert ukránok is voltak a Szovjet Vörös Hadseregben (lévén úgy hívták az országukat, hogy Szovjetunió) Lukasenko is ukrán volt...

Elárulok neked egy titkot. Adolf Hitler pedig osztrák volt. Mindent tudsz.

"Ami pedig az USA-t és a nyugatot illeti pont azt csinálják most Ukrajnával mint 56-ban velünk. Minket is eladtak a Szuezért cserébe,éppen úgy az ukránokat is veszni hagyják majd.Persze szóban tüzelik majd őket,hisz mit számít egy kis ukrán vér nekik,majd látványosan küldenek egy-két kiselejtezett fegyvert,de többre Ukrajna ne számítson.Ha ennek vége lesz,akkor meg pont úgy fognak üzletelni Putyinnal mint ez előtt."

Ugynaz lesz. Értem.

1. Tehát 1956-ban ( a hidegháború idején eleve) a történelem legbrutálisabb szankciós csomagjával büntették a Szovjetúniót.
2. 1956-ban több milliárd dollár és több milliárd dollárnyi Modern fegyver és egyéni védőfelszerelés ( a legmodernebb páncéltörő fegyverek, páncélozott harcjárművek stb), segély, élelmiszer, egészségügyi felszerelés áramlott az USA-ból és a nyugatról Magyarországra.
3. 1956-ban a világ szinte minden nemzete egységesen kiállt a Szovjetunióval szemben ( a KGST/ a varsói szerződés országai is, ugye).
4. Kiselejtezett fegyvereket kapnak. Például a Javelin. Aha. Mint kiselejtezett fegyver. Igen. Nos, szerintem harcászati/haditechnikai témákhoz most már ne szólj hozzá. Egyébként 1956-ban a magyar szabadságharcosok mennyi akkori-javelint kaptak pontosan? Most nem találom a statisztikát.
5. Úgy tűnik neked, hogy veszni hagyja a világ az ukránokat. Miközben a kibertérben és a fizikai térben is úgy szorongatják az oroszok faszát, hogy a Putyin már a saját emberit vadássza le. Te egyébként szoktál híreket nézni, vagy csak a Pravdát olvasod és a Russia Todayt nézed?
6. Persze, hogy fog a világ Oroszországgal üzletelni. Most is üzletel vele...picinkét szerényebben. Mi is. Putyin felkerül a vaskampóra vagy az emberei házi őrizetbe helyezik egy eldugott elmegyógyintézetben, és máris puhul majd a világ. 1956-ban viszont egy pillanatra sem állt le az szovjet (szovjet blokk)-nemzetközi kereskedelem,(abban, amit el lehetett adniuk nyugatra) most meg sok helyen nem engedik kikötni az orosz tengerjáró hajókat, akármilyen zászlót húznak fel rájuk.

Figyelj, szerintem kérj új útmutatást a központtól, ez most nem jó így.

Boar. 2022.04.05. 08:27:19

@zord íjász: Ismerős.
Az öcsém Baranyában volt megfigyelő, a barátaim Dél-Somogyban szavazatszámlálók.
Ugyanezt tapasztalták. Falkában jöttek a cigányok szavazni, még csak nem is csináltak belőle titkot, hogy pénzt kapnak érte(egy-két feljelentés érik, de nyilván semmi nem lesz belőle). Jöttek olyanok akiket soha nem láttak a faluban. A másik népesebb társaság pedig a nyugdíjasok. Betámogattak olyanokat akik se járni, se írni-olvasni nem tudtak, ki a kora, ki az általános "műveltsége" folytán. Fel kellett nekik olvasni, kik szerepelnek a lapon, némelyik helyett az X-et is be kellett húzni mert úgy remegett a keze, hogy nem tudott érvényesen szavazni. Bejöttek az alkoholtól bűzlő szarosgumicsizmás bunkók, ők már előre elitták, amit a szavazatért kaptak.
Aztán a kocsmában azon ment a licit, hogy kinek fizettek többet a fideszesek a szavazatért, tízezer volt az általános de volt, aki huszonötezret emlegetett(Somogyszobon).
A választás előtt a fideszjugendesek járták az utcákat és aki arra hivatkozott, hogy nem tud elmenni, azonnal leszervezték neki a mozgóurnát.
És ezek az emberek, a kitartottak döntik el azoknak a sorsát, akik eltartják őket.
Májusban meg majd kiül a döbbenet az arcukra amikor meglátják az élelmiszerárakat...de amilyen sötétek, simán el fogják hinni a kancigánynak, hogy Brüsszel a hibás mer' nem ad pénzt, meg a Zelenszkij tehet róla mert nem adja meg magát.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 08:31:56

@Boar.: Stimmel. Simán. Látom magam előtt a jeleneteket. Mint egy film. Csak a végeredmény ez a valóság, amiben élünk.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 08:41:26

:-))

Leszóltak az Indexnek. Folyamatosan felfelé ment a poszt látogatottsága, erre ebben a pillanatban levették a blogketrecből. Ilyet csak akkor csinálnak, ha valamelyik szerkesztő gyereket a szőnyeg szélére állítják. Lesz ez még így se, lesz ez még sokkal rosszabb.

B.U.É.K. 2022.04.05. 08:43:00

@Boar.: Urban legend. De tegyük fel volt ilyen. Mennyi? 10, 100, 1000, 10000? Számít? Fidesz - 2.6 millió szavazat, Összefogás - 1.8 millió. Matek megy? 2.6-1.8 = 0.8 (gyk, nyolcszázezer). Gondolkodjál már ember és főleg ne told fullba a kretént!
Ez a demokrácia, amit annyira hiánytoltok. De úgy tűnik csak akkor van demokrácia, ha úgy történik minden, amit egy hangos, agresszív és főként kirekesztő kisebbség lázálma elképzel. Ébredj már fel ember! Ez itt a való világ! Negyedik 2/3, amit saját szűklátókörűségeteknek és folyamatos lebecsmérlő, arrogáns stílusotoknak köszönhettek.
Kedves blog író (@zord íjász): Mondták a dokik, hogy ne felejtsd el bevenni gyógyszereket, mert különben elhatalmasodik rajtad a paranoia és az üldözési mánia. De a nárcisztikus személyiségeden ez, amúgy sem segít. Ez a blog is a saját kis egyszemélyes színházad. Nézd már végig, hogy szinte csak Te kommentelsz, saját magadnak. Szánalmas.

Boar. 2022.04.05. 08:50:00

@B.U.É.K.: Nem kisgyerek. Ezek tények. Olyanoktól, akik ott voltak, nem a gazdájuktól kapják parancsba, mit kell mondani.
Másrészt igen, megy a matek. Megy az, hogy egyéniben elég egyetlen plusz szavazat, hogy vidd a körzetet. Ezekre hajtott a gazdád a szavazatvásárlással.

Boar. 2022.04.05. 08:54:47

@zord íjász: Nézd meg, kik vannak kint?
Innentől az ellenzékre fröcsögő, fidesz seggét nyaló blogoké az elsőbbség.
Az index már régóta ássa saját sírját, néha csak ásóval de most beveti az exkavátort.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:02:34

@B.U.É.K.: Én az olvasóimmal beszélgetek. Válaszolok arra, ami érdekel. Ez egy kommentszekció. Te pedig valószínűleg egy kitiltott nick vagy, elővettél a tarsolyból egy újat. Keress megint egyet.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:07:02

@Boar.: "Az index már régóta ássa saját sírját, néha csak ásóval de most beveti az exkavátort."

Igen, bár valószínűleg nem önként teszi. Most irgalmatlanul el fogják kapni őket. Eddig nagyon próbáltak valahogyan középen maradni, de elképzelhető, hogy ennek a világnak vége.

Boar. 2022.04.05. 09:10:12

@zord íjász: Majd egy kis állami reklámlóvéval "kártalanítják" a tulajdonost a kieső bevételek miatt.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 09:22:32

@zord íjász:
Tudod, ilyen szart bárki, bármikor bármiről írhat.
Majd ha lesz akkora forradalmár, hogy pofával meg helyszínnel áll ki, akkor esetleg átgondolom, hogy lehet-e benne igazság.

Nem érzed vércikinek, hogy noname, ellenőrizhetetlen rágalmazást tolsz?

Én ilyet láttam a saját három szememmel:
Mentem, hogy szavazzak, erre négy ember elémállt. Két szakállas nő, egy arab, egy görbehátú szemüveges és látták, hogy a cipőfűzőm narancssárga. Megmondták, hogy megvernek és megerőszakolnak, ha nem fotózom le a választási lapot, amin a buzikoalíció van. Tessék.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 09:24:13

@Boar.: "Megy az, hogy egyéniben elég egyetlen plusz szavazat, hogy vidd a körzetet. Ezekre hajtott a gazdád a szavazatvásárlással."
Kunhalmi Ágica egy százalékkal nyert. Ő gondolom nem fizetett senkinek, a fidesznek elfogyott a pénze 230 embert már nem sikerült megkenni, ugye?

Boar. 2022.04.05. 09:27:34

@tiltsál ki te gyökér: Gratulálok...ennyi ésszel miért lettél inkább krumpli?

Boar. 2022.04.05. 09:28:47

Miért NEM lettél...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 09:29:07

@Boar.: És a balfasz öcséd meg a köcsög barátaid megfigyelés meg szavazatszámlálás helyett miért a kocsmában ücsörögtek, kiskancsó? :D

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:29:31

@tiltsál ki te gyökér: "Mentem, hogy szavazzak, erre négy ember elémállt. Két szakállas nő, egy arab, egy görbehátú szemüveges és látták, hogy a cipőfűzőm narancssárga. Megmondták, hogy megvernek és megerőszakolnak, ha nem fotózom le a választási lapot, amin a buzikoalíció van."

Ezt én is láttam! Ott voltam, amikor ez történt veled. Rakd fel a facebookra!

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 09:30:46

@Boar.: Frusztrált vagy? Elmaradt a lámpavasazás? Szájbaszart a valóság?

Ekrü 2022.04.05. 09:31:27

@zord íjász:
"A kormány tegye, amit a felhatalmazása szerint jónak lát, hozzon gazadasági intézkedéseket, és ha ezek neki kedveznek, mert a nép, nem lát a csirkefarhát mögé, ám legyen. "
VS
" a farháttal, a krumplival, a benzinnel, a többi júdáspénzzel és a háborús riogatással. "- Ha jól látom az itt éppen te kifogásolod ezeket a gazdasági intézkedéseket "júdáspénznek " nevezve. Most akkor szabad népjóléti intézkedéseket hozni egy kormánynak vagy a választások előtt direkt megszorításokat kell alkalmaznia,hogy az ellenzéki oldal nyerjen? Mert ha nem így tesz akkor az fúj?
"Most nyert a Gazdád kétharmaddal, de annyira be vagytok szarva a kijózanító valóság zord időitől – már lengeti az öreg a Valóság Bránert a népnek –, hogy még most is az ellenzéket ütitek."-Biztos így van ,ha te mondod....:)))))))))))))))) Had világosítsalak fel. Amit érzek az a győztesek öröme és magabiztossága. Amit meg felétek érzek az a szánalom és hitetlenkedés. Szánalmat azért,hogy ennyire átvertek a vezetőitek ezzel az összefogás dumával,miközben láthatóan az egész idő alatt a kisujjukat sem mozdították,hogy tegyenek valamit a győzelemért.Hitetlenkedés azért,hogy még ezek után sem azon gondolkodtok ,hogy elzavarjátok a fenébe ezt a kutyaütő hamis bagázst.
" Az ukránok fogják be a pofájukat, mert ukránok is voltak a Szovjet Vörös Hadseregben (lévén úgy hívták az országukat, hogy Szovjetunió) Lukasenko is ukrán volt..."- A neve Lascsenko. Nem tévesztendő össze a fehéroroszok jelenlegi vezetőjével Lukasenkoval. Ezt azért egy magát újságírónak tartó bloggernek illene tudni.
"Adolf Hitler pedig osztrák volt."- És? Ausztria soha nem volt Németország része.Az ukránokat viszont nem szállta meg senki,ők mindig is az orosz birodalom majd a szovjet birodalom részei voltak. Oroszország történelme a Kijevi Russzal kezdődik. A székhely akkor került át Moszkvába mikor a tatárok elfoglalták a Kijevi fejedelemséget.Szóval egykutya.Ezek után had ne kelljen szeretnem azt a népet amelyik aktívan részt vett az 56-os forradalom leverésében,amelyik azóta is botrányos módon bánik a magyar kisebbséggel.
" Miközben a kibertérben és a fizikai térben is úgy szorongatják az oroszok faszát, hogy a Putyin már a saját emberit vadássza le. "
VS
" Persze, hogy fog a világ Oroszországgal üzletelni. Most is üzletel vele...picinkét szerényebben."
No comment :))))))))))))))))

Boar. 2022.04.05. 09:31:37

@tiltsál ki te gyökér: Újra csak ezt tudom válaszolni...krumplinak még jó lehetsz...agyad semmi, gondolkodni nem tudsz, csak folyik a szar a szádból...

Boar. 2022.04.05. 09:37:14

@tiltsál ki te gyökér: A lámpavasazás egyre közelebb jön kisgyerek. Minél inkább bebizonyosodik, hogy a diktátort nem lehet demokratikus úton leváltani, annál közelebb...
Csak nehogy a saját hívei húzzák fel amikor szemköztfossa őket a valóság májusban a hétszáz forintos benzinnel, ezer forintos kenyérrel, háromezer forintos hússal és társaival.
Arra még a kancigány se válaszolt a választás előtt, hogy marad-e a rezsicsökkentés...mert tudta jól, hogy nem. Csak ezt nem merte elmondani azoknak a lumpeneknek akik most beszavazták...viszont ők fogják a legjobban megérezni.
Aztán az orbánt beszavazó cigányok fogják elvágni az orbánt beszavazó nyugdíjasok torkát húsz forintért meg két kiló krumpliért.
Tessék, itt a saját szarotok, egyétek meg.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:37:19

@Ekrü:

1. Valamit akartál mondani, de nem jöttem rá, hogy mi az.
2. Lascsenko -Lukasenko...a kezem önállósította magát, természetesen igazad van, teljesen korrekt és megérdemelt találat, nem ezt akartam írni, de gondolom erre rájöttél. Ettől még tied a pont.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.05. 09:39:00

@Boar.: Jajj, a te szádból aztán nem a szar ömlik.
Na, mesélj miért ült a köcsög öcséd a kocsmában szavazatszámlálás helyett. Tudtommal azért kaptak pénzt, hogy bent legyenek a szavazókörökben, nem a kocsmában. Vagy az alkoholizmus ilyen mértékű a családban? Mondjuk ez sok mindent megmagyaráz.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:39:53

@Ekrü: "Most akkor szabad népjóléti intézkedéseket hozni egy kormánynak vagy a választások előtt direkt megszorításokat kell alkalmaznia,hogy az ellenzéki oldal nyerjen? Mert ha nem így tesz akkor az fúj?"

Ezt már egyszer megválaszoltam. Mit nem értesz rajta? Troll üzemmódban ragadtál?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 09:42:54

@Ekrü: "Ausztria soha nem volt Németország része."

MUHAAAAHAAAAHAAAAAHAAAAAAAAAAA!!!!!! XDDDDDXDDDD!!!!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2022.04.05. 11:54:05

@zord íjász: borzaszto. pedig ugy volt hogy ezek mind a baloldalra szavaznak? vagy mi?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 12:13:53

@droid_: :-)

Ez szellemes. Sírnivaló, de önmagában szellemes, és én mindig elismerem a humort, ha felcsillan valahol.
Természetesen nem arról van szó, hogy a történetben szereplő embereknek mind a baloldalra kellett volna szavazniuk (már az is komoly vita és kérdés tárgyát képezheti, ahogy egyébként képezi is, hogy egyáltalán kellene-e vagy szabadna-e szavazniuk bizonyos embereknek) hanem pusztán a magyar rögvalóság bemutatására és látleletére szolgáló történet – én szó nélkül elfogadom igaznak és hitelesnek –, amely hűen magyarázza az

egyik szeletét

annak, hogy miért lett/lehetett ennek a választásna a végeredménye az, ami,

illetve

hűen tükrözi a nyers valóságot azzal szemben is, amelyben a Gazda él, és amit sugallni próbál arról a túlerőről, amellyel szemben küzdenie kell neki...lásd a posztot.

Glokta 2022.04.05. 13:11:17

@zord íjász: Hát ha ez a leírt részlet igaz, az elég szomorú.
Csakhogy ezzel szembemegy az, hogy a Fidesz alig szerzett több szavazatot, mint 2018-ban.

Amit igazán meg kell magyarázni, az inkább az, hogy a hatpárti ellenzék hogyan szerzett 900 ezerrel kevesebb szavazatot, mint 4 évvel ezelőtt.

az arc aki meghúzott egy marslakót 2022.04.05. 13:17:01

Majd akkor néznek nagyot ezek a könnyen vásárolható véglények, amikor pár év múlva újra szovjet felségterület leszünk, és hirtelen a gyerekkorukban találják magukat, fekete autókkal meg besúgókkal, és akkor tényleg igaz lesz a sokat mantrázott jelige, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 13:18:19

@CSOKKI MÁLNA: nem, persze hogy nem adtak nekik teret, mivel ellenzékinek szánják őket, amit előre még nem tudtak. ezért járt be állandóan toroczkai a kossupt rádióba is volt mielőtt a fidesz ráragasztotta volna a saját "ellenzéki" címkéjét, a mi hazánk a fidesz oltásellenes tagozata.

nem soroltam még fel az okokat hogy a fidesz hogy támogatja
most ins az önkormányzati szinten a választás előtt is mindig együtt szavaztak, érdekes.

a választás után ha a mi hazánk bekerül a parlamentbe minden FONTOs törvényt a fidesszel együtt fog megszavazni, illetve a látszat kedvéért a a mi hazánk fogja benyújtani a fidesznek kedvező törvényeket is, és villoghat vele, hogy milyen sikeres a törvényalkotásban.
persze lesznek lényegtelen propagandisztikus dolgok amikben ellentmondhatnak a látszat kedvéért. mégiscsak egy külön (szatellit) párt ez kéremszépem, nem a kdnp.

Boar. 2022.04.05. 13:19:33

@Glokta: A fidesz saját hívei közül is sokan kiábrándultak a politikából.
Szerencséjükre megvehető csőcselék korlátlan számban áll rendelkezésre ebben a nyomorult országban, van miből pótolni.
A falvakból a fiatalok java, értelmesebbje elköltözött. Aki maradt, az kevés. A választási körzetek pedig úgy vannak kialakítva, hogy jusson elég falu ahol ki lehet "javítani" amit a városiak "elrontottak".

Boar. 2022.04.05. 13:21:55

@az arc aki meghúzott egy marslakót: Ezeknek egy része addigra a föld alatt lesz. Olyan nyugdíjasok szavaztak akiket már csak a csoda tart életben. Ezek nem érik meg a következő szavazást, de az unokáikkal legalább még egyszer utoljára jól kibasztak.
A cigányok meg korán döglenek szerencsére, csak sajnos ott jelentős az utánpótlás.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2022.04.05. 13:32:22

@Glokta: hogyan szerzett? hat nezd, sokkal tobb volt az civil vigyazo szem a szavazokorokben es itt volt egy hadseregnyi kulfoldi megfigyelo is ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 14:32:50

@gigabursch: hogy a fenébe akarsz értelmes beszlgetést folytatni, ha nincs agyad hozzá?

Kérdeztem, te kis féreg, válaszolj mint egy férfi, ne sírdogálj már itt: HOGY FÜGG ÖSSZE A FIDESZES irányítás meg a facebook letiltás?

Ede most jól megmondta amúgy, ne sírdogáljon a jobbik se, ők is letiltották, ledarálták a mesekönyvet, hát most őket darálta le a facebook. lehet nem kéne könyveket se darálni, mégha némelyik botrányos is

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 14:34:00

@Glokta: "...hogy a hatpárti ellenzék hogyan szerzett 900 ezerrel kevesebb szavazatot, mint 4 évvel ezelőtt."

Szerintem főleg cherchez la jobbik.

1. Mi Hazánk (egykori jobbikosok)
2. Fidesz (egykori jobbikosok)
3. Kétfarkú kutyák
4. Undor-otthon maradt (valószínűleg szintén főleg egykori jobbikosok, nem akartak sem a Mi Hazánkra sem az Összefogásra szavazni, de a DK-sok/MSZP-sek közül is nyilván akadtak, akik nem szavaztak egy jobbikosra például az adott körzetben )

Össze lehet bogarászni, tippelni is jó eséllyel lehet ebben, és ahány közvéleménykutatót megnézek, ahány választási szakértőt megnézek/meghallgatok, (messze nem vagyok oda értük, vastagon szoktam rajtuk röhögni is, helyi/falusi szinten pedig simán leverném őket, mindig az nyer, akit én jósolok meg :-) ) általában ők is ezek környékén keresik a választ. De persze akkor még mindig ott van, hogy a DK sem hozta a saját körzeteit, szóval bőven van szar a palacsintában, jut a teljes összefogás minden pártvezetőjének belőle.

De ahogy elnézem közös elhatározás van arról közöttük, hogy mindenről kizárólag Márki-Zay tehet. Ami nem csak gyalázat, de egy ocsmány vicc is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 14:34:37

@CSOKKI MÁLNA: mert szerinted a kétkulcsos adó eltörlésével ki a fene járt jól? a szegények?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 14:36:05

@tesz-vesz: "...Ede most jól megmondta amúgy, ne sírdogáljon a jobbik se, ők is letiltották, ledarálták a mesekönyvet, hát most őket darálta le a facebook..."

Mi hazánk. Dóri a nagy könyvdaráló.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 14:36:20

@zord íjász: emlékszem volt egy érvelési hibája brendelkének, felhívtam rá a figyelmet, és a törölte a kommentjeimet, aztán meg kitiltott.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 14:47:09

@tesz-vesz: Bizonyára okkal nincs itt (sem sehol más blogokban, amelyekre rákattintottam). Jelenleg nincs. Erre nem lehet építeni az ő esetében. Nagyon hektikus a felbukkanása. Éberség, elvtársak!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 14:47:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem lehet kommentelni a blogodon, mert tiltott kifejezésre bukkan alap szavaknál is, grat. amúgy hol lehet megnézni, hogy mekkora állat is ez a brendel?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.05. 14:51:28

@tesz-vesz: Én is elkövettem már azt a hibát, hogy megpróbáltam vele értelmesen beszélni. Többször. Sőt. Én még a taktikáját is megértem. Ezt már több helyen elmondtam.

miigyelunk.blog.hu/2022/03/18/a_putyinnak_adott_jelentesek_osszekeverhettek_ukrajnat_magyarorszaggal/full_commentlist/1#c41294602

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 14:59:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meséld el, mi volt a szavazatszámláló ismerősöddel, Dévényi is elmeséli majd csütörtökön a Kötöttfogásban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 15:12:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: újabb 10 évet cseszünk el az életünkből.

most az ellenzék rájön 4 év múlva, hogy Márki nélkül még rosszabb eredményt érnek majd el.
én nem fogok leszavazni egy dobrevre, egy korrupt karácsonyra se.

való igaz hogy elcsezte a fideszesek sértegetését, de gyurcsány miatt vesztett annyit a jobbik és az ellenzék? 860 ezer ember elveszett, és csak 300 ezer szavazott a mi hazánkra. a többi besértődött gyurcsány miatt ahogy te?

Márki elkezdte durván sértegetni a fideszeseket, holott szelíd beszéddel kellett volna a fidesztől elvennie szavazatot, ezek tényleg gombák, de nem szabad kimondani, mert elveszik a kedvüket. az előválasztás előtt még békésen is beszélt Sade Márki, lehet a h. kampányfőnöke mondta neki hogy durvuljon be? ilyet nem mondnunk hogy kevesett gázt kell használni meg villanyt, és az a rezsicsök egy olyan országban, ahol nyomorognak. de engem nem érdekel a kommunikáció, a tettek számtanak. mert ez nem versmondó verseny, hogy a szavak számítsnaak. nálam már az csoda lett volna, ha tényleg antikorrupt lett volna Márki, Hadházy, és Horváth András, de választást kellett volna nyerni hozzá. a legszomorúbb benne hogy a fidesz mi hazánkja és a levélszavazatok nélkül talán nyerhettek volna, de a fidesz direkt azért indította toroczkai-tóthot. most ezt a kőművest kell halgatni, 4-8-12 éven keresztül. és a választóknak még további 8-12 év kell, mire leesik nekik hogy mennyire is korrupt és hazug a mi hazánk. és mivel Márki megbukott jöhet gyurcsányné, vagy egy másik h. komcsi. nekik is 4-8 év kell most még mire leesik nekik, hogy rájuk még kevésbé szavaznak.

sajnos Márki volt a legjobb esély. ennél csak rosszabb jöhet.

Hadházyra , Ángyánra, Márkira (?), Horváthra szavaznék én csak, más jelöltet nem látok. dehát nem is vagyok gomba.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.05. 16:18:04

@Ekrü: A GÁTLÁSTALAN cigány hazudozást a komcsi spiclitől és köreitől mióta hívjuk kampánynak?

Ménár Atya 2022.04.05. 18:27:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mondom hogy játszod a hülyét.
Ha Z normális elnök lenne, nem engedte volna elfajulni a helyzetet.
De hát ez van, lehet arcoskodni, csak épp szopnak miatta.

Ménár Atya 2022.04.05. 18:35:05

@Boar.:
Ez mekkora baromság volt.
Még mindig elhiszed ezt a hülyeséget?
Üres falvakban szavazták meg a 2/3-ot, mert aki elment az nem tudott szavazni.....
Jajj mááá.
Az ilyen okosságok miatt kaptatok zakót.
De a legfőbb ökörségetek, amit már évekóta mondok, hogy gyurcsányt kell elzavarni a pixcába, mert vele nem lehet előre menni.
A figura megbukott, nagy arca van, de korrupt hülye,aki csődbe vitte az országot, és politikailag szimpla bábja volt a nyugatnak.
Ezt nem tolerálják az emberek.
Tehát aki ezzel a kreténnel összeáll az bukik, most már sokadszor.
Nem MZP bukott, hanem fletó.
A kis vidéki napóleon komplexusos polgit még bevállalnák az emberek, de fletó aki mozgatja ,azt már nem.
Ennyi a titok.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.05. 18:37:14

@tesz-vesz: Nem ezen múlik. Annak adtak teret a médiájukban, akinek javítani akarták a választási eredményét. Pl. Szanyi, Thürmer, Fodor, akik 1-2 %-ot esetleg lecsíphetnek a baloldaltól. Eleinte a Mi hazánk is ilyen volt, mert ők meg a Jobbiktól vihettek el szavazókat. Viszont amikor már a Mi hazánkon kezdett látszódni, hogy izmosodik, akkor már nem hívták meg őket, mert már a Fidesz szavazótáborának jobb szárnyára is kezdtek veszélyesek lenni. Már nem futtatták őket, nem akarták növelni bejutásuk esélyét. És azért előre nem lehet biztosan látni, hogy 6,6% vagy csak 4,6% lesz az eredményük. Sőt mindenki inkább az utóbbi eredményre számított.Egyébként meg Dúró olyan jól játssza az általad sugallt ellenzéki képet, hogy felajánlotta az együttműködést a Fidesznek.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.05. 18:52:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Budapesten is rosszul szerepelt önmagához képest az ellenzék. Olyan kőbalos területeken, mint a 18., 19., 20. kerület lett alakult szorosan az eredmény, bár képviselői hely elvesztéséhez valóban nem vezetett.

CSOKKI MÁLNA 2022.04.05. 18:57:05

@tesz-vesz: Nyilván nem, de hogy is jön ez ide? Az volt a kiindulópontja valamelyik kommentelőnek, hogyhát a "hülye csóringer bugris" Fidesz szavazó megérdemlik azt, ami ezután jön, mert a "képzett, jómódú, felvilágosult" baloldaliak egzisztenciálisan könnyebben átvészelik a közeledő zord időket. Ehhez képest eddig az volt a duma, hogy Fidesz politikája a szegényeket sújtja. Némi ellentmondást érzek..

Boldeone2 2022.04.06. 10:09:56

Ez a cikk èrdekes lehet neked, - ha mèg nem olvastad - mert Nagykovácsit külön kiemelik benne, hogy ott Szèl Bernadett legyőzte Menczer Tamást. Akkor, mondhatjuk azt is, hogy Nagykovácsi irányt mutatott most az országnak, hiszen , mègsem a " bűnös, lipsi városnak " kikiáltott Budapestről van szó... :)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.06. 10:39:39

@Boldeone2: Köszönöm, dolgoztam, még nem láttam, belefutottam volna (Index-Telex útvonal a napi rutin része)...és mellesleg lelövik itt az egyik blogposztomat ezek a mocskos kis indexesek, – nincs ezeknek más témájuk, mint a vidékkel foglalkozni? –ami szinte kész van, így, ahogy ők írták (kis agglomerációs körkép, de szerencsére az enyém bővebb) mert természetesen, ahogy mondtam, erről a témáról nekem kötelező írni. De azért felrakom, majd ezt a cikket is belinkelem. Szóval, köszi, mindentől függetlenül.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 12:35:20

@CSOKKI MÁLNA: nem látom hogy válaszoltál volna a leglényegesebb kommentemre, tudod elszámoltatás, meg hogy nagyon korrupt az mszp

defigyelj te ostoba darab szar, ha nem indult demszky és az mszp ellen eljárás, akkor vagy nem loptak, vagy nem zavarja a fideszed a lopásod. vagy van még lehetőség kiskutya? találgass még.

szolgalelkű korrupt debil felszopó vagy. csaholj a gazdának valamit. nem is tartalak embernek. degenerált fideszes szörnyszülött, remélem nem sértelek meg.

Fidesz egyik legtöbbet ismételt jelszava a tavaszi országgyűlési választásokat megelőző kampányban az elszámoltatás volt.

2010 márciusában Orbán Viktor miniszterelnök azt mondta, hogy "két ügy van, amely nem tűr halasztást: az elszámoltatás és az ország megmentése a gazdasági összeomlástól". Mint mondta, minden más - így még az új alkotmány megalkotása is - csak e két ügyet követheti majd, amit szeptemberben, kormányának első száz napját értékelve azzal indokolt: "az elszámoltatás tétje a jövő".

"sok kérdés érkezett... az elszámoltatás ügyében... én nem gondoltam volna, hogy ez még mindig ilyen erősen dolgozik ez emberekben ...."

Orbán Viktor miniszterelnök, 2010. december végén, Facebook

"VÉGÜLIS igazuk van" - végülis nem bánom, betartjuk a törvényeket, de csak a fészbukkosok kedvéért!

Ha egy párt ellenzékben azt mondja, hogy a kormány korrupt, és választási programjává teszi az elszámoltatást, de nem számol el, ahogy kormányra kerül, akkor az vagy hazudott, vagy maga is korrupt ! Nem felelős az az új kormány a tetteiért és a szavaiért, mert akkor mégis mi alapján állította korábban hogy korrupt a másik? Nem volt bizonyítéka?

Jogászként orbán ilyen hülye? ennyire? akkor ezért alkalmatlan, mert egy bolond, folyamatosan konfabuláló korrupt, hazug bűnöző.

kkbk.blog.hu/2015/03/07/orban_viktor_fejben_elszamoltat

CSOKKI MÁLNA 2022.04.07. 21:20:40

@tesz-vesz: Jól van terelj csak, te buta segg..Látom felbátorodtál, te sunyi kis patkány, már nem figyel a bloggazda, vége a kulturált hangnemnek. Ugye te büdös kis görény, aki a neten kívüli világban még akkor sem mert szólni, ha rosszul adtak vissza neki a boltban, amikor még nem volt bankkártyája.
És hogy miért vagy sötét, mint az alagútba tévedt réti néger segglukában a megemésztett negro cukorka? Elmagyarázom te szellemi fogyatékos idióta:

Azért kis barátom, mert a Mi hazánkról nem lehetett sejteni előre, hogy 6 % fölött teljesít majd. Azt lehetett tudni róla, hogy bejutási küszöb környékén van. Márpedig, ennek tudatában, ha a Fidesz arra játszott volna, hogy bejuttassa őket, nagyon elkezdték volna nyomatni őket a kormánypárti médiában. De nem ez történt. Sehova nem hívták meg őket, sőt még plakáthelyhez sem jutottak sok helyen. Képes vagy ezt felfogni, te szellemi törpe?? Reklamálj anyádéknál, a tanáraidnál, hogy nem voltak képesek belőled logikus gondolkodásra képes értelmes embert nevelni..
Azt meg gondolom magad sem gondolod komolyan, hogy a Fidesz ellenzékben nyúlt le 170 milliárdot. Az bizony az akkor hatalmon lévők tették el. Valószínűleg lehetett olyan cég, aki azóta került fideszes érdekkörbe, hát ezért nem volt vádemelés.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.07. 21:57:31

@CSOKKI MÁLNA: "....Látom felbátorodtál, te sunyi kis patkány, már nem figyel a bloggazda, vége a kulturált hangnemnek..."

A bloggazda mindig figyel, és azt az időszakot leszámítva, amikor éppen nincs a gép előtt, minden kommentet azonnal lát, mert be van kapcsolva az értesítő, és jön az e-mail.

Őszintén szólva egyáltalán nem számítottam rá, hogy reagálsz – ez már azután is meglepett, hogy leszóltak fentről a blog.hu szerkesztőinek, és leszedték a látogatottságban folymatosan felfelé törő posztot, és te mégis kommunikáltál még itt – mert a fideszjanicsárok, Kreml-propagandisták, orosz ügynökök gyakorlatilag kizárólag a blogketrecben vagy a közéleti válogatásban szereplő posztokra utaznak, de ha eltűnik onnan, azonnal lelépnek, hiszen már nem éri meg a befektetés a sablon kopipészt válaszok és az orosz/fideszes narratíva tolásával.

A hangnem pedig ezelőtt sem volt finom, és egy bizonyos határig ez nem számít itt kizáró tényezőnek. Az érzelmek nem számítanak bűnnek, és ha még érvekkel is párosulnak, az különösen nem gond, de pusztán érzelem is lehet. Emberek vagyunk. Csak a gonosz ocsmányság, a beteg verbális erőszakosság, a degenerált aljadékság, az önleleplező és frusztrációs sértegetés, vagy a hatályos magyar törvények megsértése hoz magával azonnali és örökös kitiltást. Aki ilyet tesz, azt azonnal kibaszom.

Amit csináltok, az még nem ad erre nekem okot. Nem emelkedett párbeszéd, de ez az ország sem emelkedett, és talán ebben az országban már nem is lehet másképp kommunikálni bizonyos témák kapcsán. Van az a pont, ahol elfogynak a szép szavak.

Boar. 2022.04.08. 11:03:24

@CSOKKI MÁLNA: Te sötét szarcsimbók, már megint bebizonyítottad, mennyire fogalmatlan és buta vagy.
"Azt meg gondolom magad sem gondolod komolyan, hogy a Fidesz ellenzékben nyúlt le 170 milliárdot."
A recept a következő volt. Az állami húsosfazékhoz korlátozott hozzáféréssel rendelkező fidesz azokat az önkormányzatokat használta pénzlenyúlásra, ahol fideszes vezetés volt. Ezek mindenféle gigaberuházásokat indítottak, szigorúan hitelből, a generálkivitelező az zömmel a közgép volt. Aztán a pénzt több lépcsőben lenyúlták. Egyrészt túláraztak mindent. Aztán sokkal hitványabb minőségben készítették el, mint a kiírás volt, végül pedig nem fizették ki az alvállalkozókat.
A legjobban eladósodott város Hódmezővásárhely volt, a második Kaposvár. Nem véletlen, hogy krakus ügynöknek azóta is elnézik, hogy nem csinál semmit.
Ez van szardarab. Mielőtt belekötnél, nem állítom, hogy ez összegszerűen 170 milliárd volt. De ha figyelembe vesszük pl. a Kaposvári "körgyűrű" költségeit(meg azt, hogy a patakok környékén állandóan süllyedt, tehát újra és újra meg kellett csinálni), simán megvan ez a lé.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.08. 11:34:07

@Boar.: Láttam, nagyon harcosan beálltál abba a förtelmes, hullarugdaló, orbánfanatikus blogba, a legelvetemültebb fideszjanicsárok és vegytiszta nertálibok közé, amely a szolid "Egyszerűen senkik vagytok" címet adta a posztjának. Bátor gyerek vagy. A vadászat/vadászok témában majd egymást akasztjuk egyszer, de lelkierőd, szellemi vértezettséged az van, ez tagadhatatlan, elismerésem. Gondolkodtam rajta a posztot/kommenteket látva, hogy beszállok, és elküldöm a magam keresetlen módján a bloggert a halál faszára, de aztán rájöttem, hogy erre képtelen lennék, mert úgy érezném magam, mint egy pöcegödörben, és inkább hasznos, jó és értelmes dolgokkal foglalkoztam.

Először el sem hittem, hogy a blog.hu szerkesztői ennyire durván tolják, és teret adnak egy ilyen igénytelen fosnak, de aztán rájöttem, hogy ez is az egyensúly része, mert pl. nekem pedig az ajánló mondatommal rakták be a posztomat a blogketrecbe és nem a címével: Egy gonosz ember könnyű éjszakája.

Viszont az enyémet a szárnyalás közepén levették hirtelen, de az ellenzékrugdosót már nem. Hja, kérem, most jön az új világ, kezdődnek a soha el nem múlt zord idők.

A hat blogketreces blog közül hat fideszes volt, ilyen rossz arányt még nem láttam, pedig alig négy napja volt a választás.

Boar. 2022.04.08. 14:20:29

@zord íjász: Nyerni sem tudnak méltósággal. Ez nem csak ezeknek a szellemi toprongy bértollnokoknak a gúnyos, kárörvendő fröcsögéséből látszik, hanem a vezérük és egyéb vezetőik nyilatkozataiból is.
Tudomásul kell venni, magyarországot bűnözők uralják, lassan minden téren. Az alkotmánybíróság is egy üres hivatal lett már.
A választást elcsalták, ellopták. Hiába van sok szemtanú a szavazatvásárlásokra, láncszavazásokra, az nvb nem foglalkozik vele, a rendőrség, ügyészség sem foglalkozik vele pedig bűncselekmény. Ha lesz is pár kirakatper, neadjisten meg is nyeriaz ellenzék, a választás eredményét nem fogja befolyásolni. Ugyanaz, mint amikor nyíltan megrágalmaznak egy ellenzéki képviselőt a választások előtt a sajtóban...hiába nyeri meg az összes pert, addigra a választás lefutott, a bűnösök védve vannak mert az újság "nem tudja", ki jegyezte a cikket, a bírságot meg kifizetik állami megrendelésekből-vagyis a mi pénzünkből.
Ez az egyik oldal. A másik meg az, hogy rogyjon csak a csúti fejére az a szarkupac amit összerakott. Persze nyilván már megvannak az új bűnösök, élükön brüsszellel akiknek a megszorításokat, rekord inflációt és adósságot köszönhetjük.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.09. 12:13:19

@zord íjász: @Boar.: hol volt ez aaz orbánfanatikus poszt, amiben harcoltatok? szóljatok, ha fideszest kell "ütni", elég volt abból hogy udbariasan beszélgetünk velük

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.09. 13:17:43

@tesz-vesz: Én nem harcoltam, csak Boar. De könnyen rátalálsz bármikor, és ezt nyilván tudod: rákattintasz a Boar nevére egy kommentnél, amit ő küldött, feljön az adatlapja, és ott rákattintasz az aktivitás gombra. Ekkor felbukkan az összes blogposzt, ahol kommentelt (bloggernél az is, amit a blogger írt).
Jelen esetben az első találat lesz az, ahol rátalálsz a nevezett posztra, amely ahogy írtam, az "Egyszerűen senkik vagytok "címet kapta.

Boar. 2022.04.09. 18:21:10

@tesz-vesz: A tisztánlátás végett azért megjegyezném, hogy "harcol" a rosseb.
Ahhoz ellenfél is kell.
Ezek nem azok, ezek csak gépiesen mantrázzák az aljasságaikat amiket készen kapnak. Átlátszó kommunikációs módszereik vannak, kifárasztásra, teljes pályás lerohanásra kátszanak. Eszük nincs, a központi parancsból és a gugliból "érvelnek". Ha beégeted valamelyiket, előveszi egy másik nickjét és azon folytatja.
Meggyőzni nem lehet őket, legfeljebb a gőzt engeded ki amikor látod a kínos vergődésüket...vagy amiko felbosszantanak és mérgedben elküldöd őket a narkós kurva anyjuk ritkánmosott tripperes picsájába :-)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.09. 18:30:35

@Boar.: "A tisztánlátás végett azért megjegyezném, hogy "harcol" a rosseb.
Ahhoz ellenfél is kell."

Persze, jól beszélsz. Ez csak amolyan kifejezés erre, nem pontos.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.13. 15:47:03

@zord íjász: jogos, csak most nem működik. hiába kattingtatok, nem reagál

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.13. 15:52:07

@Boar.: igen, én se találok értelmes fideszest, fogalmuk nincs a logikáról, rációról, olyan ostobák hogy nem tudják megkülönböztetni a tényt, a véleményt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.13. 16:24:50

@CSOKKI MÁLNA:

nem terelek, csupán bemásoltam a korrábi kommentemet amire ELFELEJTETTÉL reagálni, erre várom a választ
utube-on is így beszélnék a proli növényagyú fideszesekkel. nem kell nekem bloggazdai engedély.

én sejtettem a mi hazánkról hogy 5-10 % körül teljesít, de ez hogy jön most ide? a mi hazánkosok egyből kormányra vizionálták őket.
nem ez volt a kérdés.

nagyon nyomatták a kossuthon toroczkait, arra ébredtem hogy ő beszélt a kossuth rádióban, közmédiában. mit nem értesz azon
fent már bemásoltam azt is miért fidezses a mi hazánk, nógrád központjában duró dóra "állítólag" becsó zsolttal találkozgat, toroczkai meg fideszes polgármesterrel

NEM JUTOTTAK A MI HAZÁNKOSOK PLAKTÁHELYHEZ??!!? TE AGYHALOTT ! AZZAL VAN TELE A VÁROS! BUdapest tele van vele! miből? ki fizette ezt?

"Azt meg gondolom magad sem gondolod komolyan, hogy a Fidesz ellenzékben nyúlt le 170 milliárdot."

ilyenről ki beszélt? valamit nem értesz.

ez mit jelent a kis fejecskédben? elárulod ? : " Valószínűleg lehetett olyan cég, aki azóta került fideszes érdekkörbe, hát ezért nem volt vádemelés."

ha nem indult demszky és az mszp ellen eljárás, akkor vagy nem loptak, vagy nem zavarja a fideszed a lopásod, tehát akkor te is azt mondod hogy nem zavarja őket?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.13. 18:03:30

@tesz-vesz: Nekem tökéletesen működik. Egy kattintás egy Boar által küldött kommenten Boar nevére, és feljön a profil-oldala. Jobb oldalon ott lesz a menü.

Randy Marsch 2022.04.18. 14:46:04

@zord íjász: ezt olyan megható volt olvasni, meg is könnyeztem (a röhögéstől).

Randy Marsch 2022.04.18. 14:53:26

@gigabursch: nekem az tetszett amikor kidobó volt a fogvédő úr (mivel más használta a nicket, fogalma sincs miért szivatom a fogvédő urazással)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.18. 14:55:46

@Randy Marsch: A nevetés: fontos. Endorfin, boldogság, belső harmónia. Hurrá.

Randy Marsch 2022.04.18. 15:11:35

@zord íjász: pontosan. neked is ezt javaslom

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.04.18. 15:19:02

@Randy Marsch: Köszönöm, gyakran szoktam nevetni. Többnyire cinikusan, vagy olyasmin, amin inkább sírnék (Pottyondy) ami egy kicsit keserűen hozza az endorfint, Bödőcs már egy fokkal jobb, azon a térdem csapkodom, pedig az is gyakran politika, de ha felhőtlen örömre (jelen esetben felhőtlen Nevetésre) vágyom, ahhoz is találok utat: filmek, könyvek, képregények. Nincs okom panaszra.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.06.13. 20:56:49

@Randy Marsch: miért járt jól mindenki a kétkulcsos adók kivezetésével? mert több lett az adó? és ha józan ész alapján hoznák meg a kétkulcsot, egyértelmű poziciók alapján?
és ha működne a NAV is normálisan, akko ki a fene járna jól a kétkulcsos adók kivezetésvel?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2022.06.16. 19:19:59

Kaptam egy levelet (e-mail).
Ezt válaszoltam rá:

"Ühüm.

Oké.

Írtam választ, de jobb ötletem van. Miért maradjon ez kettőnk között? Hadd lássa az egész falu és az egészen apró világ, milyen kemény vagy. Sok elvtársad fogja veregetni a válladat e bátor és hazafias tett után, ahogy beolvasol a magamfajta „gyökértelen, unpatrióta, globalita libsinek”.

Figyelj, van egy javaslatom.

Készíts egy tetszőleges nick-et az indapasson (20 másodpercig tart, regisztrálsz valamelyik poszt alatt, hogy kommentelnél, e-mail cím, tetszőleges nick, tetszőleges jelszó, elküldöd a felkínált e-mail címre, megkapod az aktiváló e-mail-t, és már kommentelhetsz is a blog.hu-n bárhová, bármikor), de akár a saját neveden is regisztrálhatsz, és aztán ezt a nekem küldött levelet a saját és az én személyes adataim nélkül, vagyis minden azonosításra alkalmas személyes adat nélkül/adatvédelmi szabályok betartása mellett (jelen esetben ez csak a neveket, e-mail címeket jelenti) rakd be kommentként, az általad választott poszt alá.

Én ezt a válaszlevelet berakom a nevezett poszthoz, amelyre reagáltál, de te a leveledet berakhatod bármelyik alá, amelyikhez tetszik, akár a legfrissebbhez is.

Szerintem ez egy remek ötlet.

Nos?"
süti beállítások módosítása