Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

IdőKowatsch – a politikától mentes témák

2022. május 16. - zord íjász

Összekovácsoltam egy új helyet és egy másik, alternatív időt. Ez az új blog a Zord idők blog testvérblogja. Szellemi játék, terápia, kibeszélő ez is, de egy párhuzamos, minden politikától mentes valóság. Nagykovácsi aranyfényben és rózsaszínben. Hosszú évek óta többen kérték tőlem, hogy megvalósítsam ezt. Megtettem. Az IdőKowatsch egy, a Zord időktől távoli békés sziget, a relaxáció digitális édenkertje, a stresszmentes és depressziótól védett online övezet. Egy virtuális safe space. A hely, ahol minden csendes és szeretettel teli, ahol a posztokban nincs bánat és bántás, és még a szívfacsaró, szomorú, merengésre okot adó témákat is az angyalok ölelő karja védi a kinti valóság túlterjeszkedésétől. Azoknak, akik ezt szeretik, ezt szeretnék, ilyen világban élnének, azzal az örömteli hírrel szolgálhatok, hogy teljesítettem a kívánságukat, és ott senkit nem érnek utol a zord idők. Ott, nem.

A posztokat folyamatosan töltöm fel, ez a mai napig, tehát 2022. május 16.-ig 30 posztot jelent: a már említett okból, visszamenőleg kijavítom bennük a helyesírási hibákat, így ez a válogatás egyfajta plusz korrekciós lehetőségként is működik a számomra.

Csak ide kell kattintanod, és megtalálod a Zord Idők blog összes – eddig feltöltött –, direkt politikától/pártpolitikától/országos politikától mentes posztját...és ezek az IdőKowatsch posztok – egyelőre, amíg fel nem jelentik ezt is valami hamis, hazug indokkal – még a facebookon is megoszthatók, ha valaki szereti a nevezett  közösségi hálót.

Azt nem tudom, hogy volt-e/van-e értelme ennek a munkának, de az új blog legelső posztjában leírtam, hogy miért és hogyan tettem.

És ennyit tudtam tenni.

Jó utat minden olvasónak a béke ösvényein.

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr8517832457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása