Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

Kinek nem marketingje, ne vegye magára

Kísér(t)őposzt 3.

2019. március 18. - zord íjász
  • Ez egy kísérőposzt. Önállóan is értelmezhető ugyan, de lényegét tekintve ennek a posztnak a kiegészítése, és a bevezetőben írt nyitómondat magyarázataként szolgál.

  • Amióta csak megírtam az első blogposztomat a blog.hu-n, azóta folyamatosan megosztják az írásaimat a facebookon a számomra ismeretlen vagy ismert honfitársaim, falubeliek leginkább.
  • Írtam egy blogposztot a Károli-kertről.
  • Többen megosztották ezt is különböző, nyílt és zárt facebook csoportokban egyaránt.
  • Nem vagyok facebook tag. Soha nem is voltam.
  • Rendszeresen kapok visszajelzéseket arról, hogy kik, mikor, mit, hogyan, miért reagálnak egyes blogposztjaimra a közösségi média bugyraiban. Kapok hideget-meleget, de külön blogot indíthatnék, ha mindenre reagálnék, vagy beléphetnék és is a Zuckerberg-galaxisba, hogy személyesen is támogassam ezt az remek projektet. Van erről egy külön blog posztom a témában, hamarosan felrakom: garantálom az index blogketrecet, a címoldalon.
  • Természetesen soha nem reagálok ezekre a facebook kommentekre (98 %-áról valószínűleg nem is értesülök, és amiről nem tudok, az nincs), kivéve azokban az esetekben, amikor valaki a facebook modulról reagál a blogposztjaim alatt a leírtakra. Olyankor idézem az illetőt a kommentszekcióban, és ilyen nehézkes, kitekert módon válaszolok a felvetéseire, üzenve az indapassos felületről a facebook felé. Például így. 
  • Értesítettek róla, hogy valaki beszólt nekem az egyik zárt facebook csoportban, amiért nem tüntettem fel a vállalkozását a  Károli-kertet bemutató posztban, íly módon: "...Kár, hogy az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozást, ami nagyon hosszú évek óta eléggé pozitív irányba terelgeti a nagykovácsiak életét, még nem sikerült felfedezni a Megnemnevezett utcában." ( a bold szöveg -nem fogod elhinni- átirata az eredeti facebook kommentnek)
  • Aha.
  • Erre az átszellemült és békés tudatállapottól messze eső, pikírt megjegyzésre sem tudtam megfelelő választ adni, -bár annak, aki átküldte az eredeti megjegyzést, kapásból írtam egy választ- de ezúttal kivételt teszek, mert ez a komment egy alapvető félreértésen nyugszik, és jól jön nekem, ha bármikor hivatkozhatok erre.
  • Az alábbi az átküldött válasz szerkesztett változata, de lényegét tekintve, gyakorlatilag változatlan, 95 %-ig szöveghű másolata annak, amit akkor írtam.

 

 

:-))))
Ez óriási poén volt a kommentelőtől, ráadásul ravasz önreklám is egyben, egy szerény kommentben, mintegy engem kritizálva. Király.
Az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozáson kívül még egy sor magán/társasvállalkozást nem tüntettem fel. Konkrétan egyet sem tüntettem fel név szerint, az egyik lakóövezetet bemutató posztomban sem.
 
Nem említettem meg a kis mindenfélét árusító helyet, az idegennyelvoktatót, és a kisdedjuhászokat sem a Nagyszénás-kert kapcsán.
Nem szóltam E. ügyvéd úr irodájáról, Cs. palackos-gáztelepéről, vagy a Kurkászó szerkesztőségéről sem, pedig huszon-harminc-ötven éve űzik a faluban az ipart, régebben, mint az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozás, ahogy nem soroltam fel egyesével, név szerint azt a kb. tucatiksz vállalkozást sem, amit az Ófalu bemutatásakor megemlíthettem volna.
A Károli-kertet bemutató blogposztban sem említettem meg egyetlen vállalkozást sem név szerint, pedig kapásból tudnék még mondani, az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozáson kívül is.
Azért nem említettem meg egyet sem, mivel nem folytatok direkt reklámtevékenységet ezen vállalkozások ügyfélkörének növelésére.
Négy okból:
 
ad 1. Nem vagyok felhajtó, 
ad 2. Nem dolgozom ingyen, 
ad 3. Úgy baszna ki engem az Index a blog.hu-ról, hogy a taknyommal szaggatnám a virtuális aszfaltot, ha ilyen formában csempésznék be reklámot a szövegbe.
Már akkor is nagyon pontosan körülhatároltam a dicséretet, amikor az egyik helyi zöldségest és virágboltost Név Nélkül említve őket, pozitív szövegkörnyezetben kiemeltem lásd 9. pont https://zordidok.blog.hu/2018/03/14/erdemes-e_nagykovacsiba_koltozni , de pl. a Crosskovácsit és a síoktatást link formájában is beraktam, mert az adott szövegkörnyezetben ezek simán vállalhatóak voltak…nem véletlenül kúszott át a léc alatt, és került Index 2. címlapra a poszt, túl azon persze, hogy elképesztően zseniális, földrengésszerűen hasznos és megrendítően informatív volt, és folyamatosan az egyik legnépszerűbb, állandóan olvasott posztom, ezt látom a belső statisztikában.
Ha csak egyetlen olyan hibát elkövetek az adott posztban/bármelyik posztban, amivel megsértem a blog.hu szabályzatát a marketing/reklámozás terén, soha nem történhetett volna meg, hogy a blog.hu szerkesztői az adott posztot/bármelyiket az Index címlapjára rakják.
De még elegánsabban kellett ezt megoldani, amikor a Tisza kastély felújításában résztvevő kivitelezőket kellett volna felsorolni a poszt témájának korrekt kidolgozása miatt. https://zordidok.blog.hu/2018/05/24/becserkeszve  Ez utóbbit úgy kerületem meg, hogy a szövegben egy linket helyzetem el, ami a saját fotóoldalamra visz, (az indafoto szintén az Index szolgáltatása, nem véletlenül választottam anno, még bőven 2010-ben, a nagykovacsi.net idején) ahol a lefotózott plakáton bárki elolvashatja a tervezők, kivitelezők, belsőépítészek stb. nevét), akit érdekel, és ez így már, szintén Index címlapot kaphatott.
Számtalan példát tudnék még hozni a blogról, de talán ennyi is elég lesz. A blog jellege miatt mindig egyensúlyoznom kell: tangó az üvegcserepeken. Nem panaszkodom. Én akartam, csak rögzítem a tényt: ez egy ilyen műfaj. Számtalan különböző polgárjogi és büntetőjogi (!) törvényt, szabályt, adatvédelmi elvet és egy sor belső/blog.hu-s/Index előírást kell betartani, és én értek hozzá, hogy ez a folyó a medrében is maradjon. (mert megtanultam, utánanéztem, elolvastam és megkérdeztem az illetékeseket...és mert alapvetően így dolgozom)
 
ad 4. Negyedszer , és ez a legfontosabb, az adott vállalkozás semmiféle, a környék élhetőségét negatívan vagy pozitívan érdemben befolyásoló tevékenységet nem végez, (vagy én nem tudok róla) így –pontosan úgy, ahogy azt a poszt elején rögzítettem a szerkesztési alapelvekben- ezért nem is kerülhetett szóba. Az autószerelőműhelyről –szintén név nélkül- azért dobtam pár sort, mert az ilyen munka (zajártalom, forgalom, szennyezés) érzékeny pontja lehet az adott környék megítélésének. Ennek példájául a Kossuth Lajos utcai CBA-t tudom felhozni: fotóval és névvel is felkerült az üzlet, hiszen a bolthoz érkező autók/teherautók parázsló vitaalapot teremtenek. (környezetszennyezés, közlekedési konfliktusok, zsúfoltság, veszélyforrás stb.) A CBA neve pedig ismertebb, mint Kiszelné Mohos Kataliné, a polgármesteré, aki öt éve vezeti a települést: a CBA-balhéról már mindenki hallott itt, viszont múltkor valaki megkérdezte tőlem, hogy mennyi szavazattal lett a falu polgármestere... Fegyveres Fiskál Gábor. (azon kedves olvasóimnak, akik nem töltik a nap 24 óráját Nagykovácsi eseményeinek a követésével, elmondom, hogy ő a falu külsős, megbízott, Kiszelné Mohos Katalin által felkért alpolgármestere, és nem is indult a választásokon)
Lesz olyan blogposzt, ahol egyes vállalkozásokat név szerint, hosszabban és konkrétan bemutatok: ezek a fiókban vannak és még nem aktuálisak. Ez egy teljesen más tészta.
Kulturális, művészeti vállalkozásokat  vagy közösségi, civil mozgalmakat más besorolás alá teszek, de ezeknek a tevékenysége gyakran egy egészen új síkját is érinti/érintheti a helyi életnek/közéletnek, ráadásul sokszor önkormányzati támogatásban is részesülnek, vagy pl. a munkájuk az önkormányzat munkájához kapcsolódik, így kivédhetetlenül szót kell ejteni róluk, ha rájuk kerül a sor.
Egyébként őszintén kívánok az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozásnak Sok Sikert, valóban nagyon hasznos és támogatható munkát végeznek ebben az anyahajóügyi szempontból roncsnak tekinthető, boldogtalan országban, remélem egyre többen jelentkeznek be hozzájuk, mondjuk olyanok is, akik csak az adott facebook kommentből értesültek arról, hogy a Megnemnevezett utcában működtetik a szolgáltatásukat, és ha majd például az odaérkező autók elviselhetetlen mennyisége miatt esetleg tüntetéscunami kezdődik a Károli-kertben, vagy az önkormányzatot levelekkel kezdik el bombázni a dühös lakók az Anyahajóajtóhajtogató vállalkozás bezáratását követelve, akkor hírt adok róla, név szerint is.
 
Erről ennyit. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr914699488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása