Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

Kedves félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim!

2020. november 03. - zord íjász

via GIPHY

Nagyon rövid poszt. Ultrarövid. És 18 éven felülieknek szól.

Ami a csövön kifér. Javasolnék valamit, ami segítene, és szintén kiférhetne ezen a csövön. Kép forrása: Index / Gulyás Gergely. Fotó: Balogh Zoltán / MTI)

Mottó 1. : "...EGY HÉT ALATT MÁSFÉLSZERESÉRE NŐTT AZ IGAZOLT KORONAVÍRUS-FERTŐZÖTTEK SZÁMA, EZ TÖBB MINT HÉTEZER BETEGET JELENT, AKI ELKAPTA A FERTŐZÉST, VAGY ÚJONNAN FERTŐZŐDÖTT..." (Müller Cecília, 2020 nov. 4./Index)

Mottó 2. : "...CSAK VASKÉZZEL LEHET IRÁNYÍTANI OTT, AHOL OLYAN A KÖZLEKEDÉSI MORÁL, MINT MAGYARORSZÁGON. ILYEN HELYZETBEN CSAKIS A KORMÁNYZATNAK KELL ODAHATNIA, HOGY AZ EMBEREK BETARTSÁK A SZABÁLYOKAT, MAGUKTÓL NEM FOGJÁK..." (Szlávik János, infektológus, Index)

Kedves félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim!

Ezzel a modern kori pestissel kapcsolatban, amelynek az európai- és a világgazdaságra mért hatásaihoz képest még az 1929-es válság is lassan egy viccnek tűnik, nem beszélve az emberi, társas, közösségi kapcsolatokra mért brutálisan bomlasztó és egyben akár a fizikai, akár a pszichés vonatkozásában is jól mérhető és összefüggő tragikus egészségkárosító hatásával, és amely hűen megmutatta és minden nap megmutatja nekünk, hogy Magyarországon "miképpen gázol át a valóság Shinkanszenje március óta a hazai politikai szemfényvesztés 10 évig tartó agymosásán", én ezúttal hozzátok szeretnék szólni, akikkel e 93 km²-en összezárt  a sors, a véletlen, a Föld Anya, az Isteni út, a balszerencse vagy a végtelen szerencse, vagy az Univerzum mély és sötét útjainak kifürkészhetetlen szándékú Akarata.

vincent_es_kilo_nem_100_a_cikkek_kozott_2020-11-02.jpg

Szerkesztői egyensúly a bloggerfelhozatalban: Vincent, a kormányzat legkíméletlenebb, legkeményebb kritikusa, és a Kilo nem 100, a kormányzat legravaszabb híve egymás alatt, az  Index címlapján a cikkek között. A bloggerek új, negyedik tere a kiemelésre, a megváltozott Blog.hu világban.

Nem akarom én szapulni ebben annál posztban sem kicsit, sem ennél bővebben vagy részletesebben szapulni a kormányzat covid-munkáját, mint ahogy eddig megtettem, mert megteszik azt helyettem mások, sokkal többször, sokkal jobban és erőteljesebben, mint ahogy én arra kedvet éreznék, és különösen nem akarom bő nyállal beborítani a kormányzat hímtagját sem, ahogy azt a bloggertárs teszi, amikor a tárgyilagosság hamis álarcát magára öltve egy teljesen zavaros, összeszedetlen és ellentmondásokkal teli gondolatfutamban egyenesen az Index közepén erősíti az önfelmentő és önfényező kormányzati narratívát,...nem, egyiket sem fogom megtenni. Helyette inkább a karakán, tisztességes, becsületes, felelősségteljes, és a hivatásában, pozíciójában elismerésre méltó döntéseket hozó embereket példaképül állítva, -mint ennek az iskolának az igazgatóját, aki nem vár arra, hogy a központi agy megmondja neki, hogy mit kell gondolnia vészhelyzetben, hanem saját maga, a szülők akaratával összhangban és közös elhatározásával hozott racionális döntéseket, vállalva annak minden következményét- én egy kérdést szeretnék nektek feltenni drága, félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim.

A következő az én gondom veletek drága, félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim.

Azt tudjuk, hogy ahogy minden vírus, a Covid-19 vírusa is veszélyt jelent ránk, ezért kötelezően a szájat és az orrot is (az orrot is, te kretén!) eltakaró maszkot kell hordani a járványveszélyes időszakban

a villamoson

a buszon, bizony, még a nagykovácsi 63-as buszon is te primitív tahó, 

 a trolin

a metrón

a tömegközlekedési járművek megállóiban

a plázákban

az üzletekben

a színházakban

a mozikban (nyitva vannak egyáltalán? pont leszarom)

és általában minden olyan zárt helyen és minden olyan létesítményben, amelyekkel kapcsolatban a kormányzat egyre szigorodó intézkedései szerint a maszk hordása kötelező.

Most jön a kérdés, a lényeg, a probléma.

Tényleg azt hiszitek, drága félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim, hogy amikor leszálltok a tömegközlekedési járművekről, elhagyjátok a metró területét, kiléptek a plázák ajtaján, magatok mögött hagyjátok a zárt terek világát, és a kezetekkel, amelyekkel összefogdostátok a kapaszkodók, korlátok, kilincsek, fogantyúk, polcok, könyvek, asztalok, poharak, termékek, áruk százait és ezreit, azonnal a fejetekhez nyúlva letépitek a maszkot az arcotokról, akkor az a kurva vírus már nem fertőz meg benneteket a zebra előtt állva, váll-váll mellett várva a többiekkel a zöldre, vagy elsétálva az utcán, a körúton, a tereken 10.000 másik maszkot nem viselő ember mellett, sokszor szinte szexuális kapcsolatnak is beillő testközelben, akkor ott sem, sehol sem fertőz meg benneteket a vírus,

mert Nyunyóka Néni, -nem úgy mint a Franciaországban vagy a fél világban máshol- még nem mondta bele a kamerákba idehaza, hogy az utcán is kötelező a maszk viselése?!

Azt hiszed, hogy a vírus azért fertőz, mert csak a villamoson tud utazni, mert szereti a buszok kék színét, mert élvezi a metró szelét, szereti a könyvesboltok illatát és imád plázázni...de az utcát már nem bírja?! Az utcán már nem fertőz az a kibebaszott vírus, drága félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim?!

Meg kell várnod a kormányinfót, hogy megmondják neked mit kell gondolnod, mit kell tenned a saját egészséged megőrzése érdekében? Ennyire képtelen vagy önálló gondolatokra?

Majd, ha már G. G. vagy Müller Cecília mondja, hogy az utcán is hordani kell a maszkot, -pláne a stadionban- akkor már tudni fogod, hogy a vírus az utcán is fertőz?

Addig nem tudod? Magadtól nem jössz rá? Magadtól nem érted? Be van kötve a Fidesz az agyadba, és aztán visszaböfögöd, amit mondanak, mert akkor, de csak akkor lesz igaz és helyes valami, ha ők is azt mondják?

Drága félázsiai, piros pöttyös seggű honfitársaim.

Én segítek nektek. Elárulom a nagy titkot. A vírus az utca levegőjében is fertőz. Még egy csoportos kirándulás közben is fertőz, ha összetorlódtok a Holdvilág-árokban, még ott is fertőzhet. Kisebb eséllyel, mint a székesfehérvári sóstói stadion bejáratában, tömegben, maszk nélkül, de egy kiránduláson is fertőz és fertőzhet. A városban, a falun is, amikor az emberek között közlekedsz. Minden utcán, minden téren, minden aluljáróban fertőz, ahol emberek vannak, különösen ahol az emberek sűrűn és nagy tömegben jönnek, mennek, köhögnek, tüsszögnek, lélegeznek, ordítanak. Nem, képzeld, a vírus nem csak a villamoson fertőz. 

Az utcán is hordani kell a maszkot.

A maszktagadóknak is. A vírustagadóknak is. Nekik tízszeresen, százszorosan. De ők biztosan megvárják, míg a Fidesz is asszongya. És biztos lehetsz benne: néhány nap, és azt fogja mondani.

De te, aki okos, önállóan is gondolkozni képes európai, felnőtt, értelmes polgár vagy, nem pedig egy félázsiai, piros pöttyös seggű fasz, remélem, hogy te ukáz nélkül is hordod az utcán a maszkot, az emberek között, mindenhol, ahol a távolságtartás szabályait nem lehet betartani, és az adott szituáció ezt lehetővé teszi.

A jobb esélyekért, tedd meg azt, amit meg tudsz tenni.

Ámen.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr9116270554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 11:44:20

Mind szuper, @zord íjász: kartárs, de nekem semmi közöm a kormányhoz. Nem állok közel hozzájuk és hivatalosan is ellenzéki vagyok, mint az közismert. A ravaszt sem érzem. A blogon mindössze kísérletet teszek az ideológiákon felülemelkedve elemezni témákat, jelenségeket, amik a médiából a közéletből engem érdekelnek.

Különösen nem lehetek kormánypárti, hiszen a kormányzat a kiemelt cikkben, amit nem tartok munkásságom legjobb példányának úgy általában és a témában sem, kifejezetten erős kritikát kap. Ha máson nem, Müller Cecílián keresztül. Amit megkap Falus Ferenc is, mint a legkaotikusabb megszólaló járványpolitikai kérdésekben.

A cikkem a statisztikák és a források félremagyarázhatóságáról és zavarosságáról szólt. Bevallom igazán, nem ment át az üzenet a legtöbbeknek. De már a cikkben is azt írtam, hogy tök mindegy, mert ki így, ki úgy fogja, akarja majd értelmezni a közölt információkat. Noha mind egyszerű tényközlés.

Valaki azzal jött, hogy rákeresett Falus és Müller nyilatkozataira és nem találta a maszkellenes kijelentéseit. Én ezek szerint ügyesebben használom a Google-t. Ne ez legyen a fő hibám. Max. túl bonyolult marhaságokat hordtam össze. Elég lett volna néhány cicás videóval próbálkoznom vagy beállnom valamely szekértáborba.

Egyébként igen: a járványt túlértékeljük. Ez nem egy armageddon.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 11:50:48

A vírus mindenütt fertőz, de szabad levegőn nem valószínű, hogy olyan dózisban jusson beléd, hogy lebetegedj. Olvasgasd inkább a blogomat. Ott találsz ezzel kapcsolatban tudományosan alátámasztott elemzéseket. Nem ex has kell kijelentéseket tenni. Hordhatsz maszkot, de a D-vitamin bizonyítottan hatásosabb védekezés, mint egy koszos tetíldarab, aminek a hatásosságát többszörösen is cáfolták. Sajnálom, ha ezt nem sikerül feldolgozni, megérteni, elfogadni. Hogy vannak speciális körülmények között a hatásosságot támogató vizsgálatok is, az egy dolog. Nem írja felül a tényt, hogy a legjobb szándékkal is, de a maszkok mellett általánosan a fertőzések átvitelének még ezer módja van, ami közreműködik.

Nagyon sokan kapják el a betegséget, akik lelkes maszkhordók. Nagyon sok a megbetegedés a maszkok bevezetése óta is. Csak a nyár, a D-vitamin enyhített a járványon.

Ezek a tények. Nem az ex has kinyilatkoztatások.

kilonem100.blog.hu/tags/covid-19

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.03. 14:01:22

@A kiló nem százat jelent.:

1. Bloggertárs, Ez a két kommented értelmesebb és jobb, mint a tegnapi egész posztod. Az valami rettenet igénytelen lett, nem véletlenül estek neked annyian. Nyilván nem a brendelmebetegre gondolok, őt joggal basztad ki. Én először azt hittem valami vendégposzt, és nem is te írtad. Bármit is gondoljak rólad, ennél sokkal értelmesebb vagy, és sokkal jobbakat írsz. Mondhatnám: ravaszabbakat is.
2. Én rendszeresen olvasom a blogodat, és tudom, hogy mindig elmondod ezt, sőt állandó mottója is a blogodnak, hogy te felül akarsz emelkedni az ideológiákon : " Nem állok közel hozzájuk és hivatalosan is ellenzéki vagyok, mint az közismert." Én pedig mindig elmondom, mert ez meg az én meglátásom-nálad is elmondtam, többször- hogy -ismétlem magam- nagyon ravaszul erősíted a fidesz álláspontját, szinte mindenben. Ezzel semmi gond. A 25 leglátogatotabb posztod elsöprő többsége hű tanúsítványa ennek, darabra kielemeztem mindet, hogy mikor kerültek Index címlapra...és okkal kerültek fel éppen akkor, javarészben 2018 augusztusa és 2020 között. Beszédes időpont.
3. Olvastam a kommenteket a poszt alatt. Én is elkezdtem egyet írni, de rájöttem, hogy egy kisregényre elegendő lenne, és letöröltem. Mások elmondták helyettem.
4. "Egyébként igen: a járványt túlértékeljük. Ez nem egy armageddon." Nem akarlak megbántani -tényleg nem, viszont poénként ki nem hagynám- de azt hiszem ez ügyben nem egyeztettél a fidesz központtal. Kissé elhamarkodottan ítélsz, tekintve az európai válaszokat és a halálozási statisztikákat. Lehet, hogy már a Viktor is kezd másképp gondolkozni a 2. hullámról. És -ha francia szakértőknek igaza lesz- nem ez lesz a végső hullám ebben.

Este majd kiderül, mit tol be a Mester a jónép orcájába:

index.hu/belfold/2020/11/03/operativ_torzs_szerda_2020_11_03/

Exploiter 2020.11.03. 16:21:03

Vannak helyek, ahol nem félázsiai, megvetett, szaros kis magyarok élnek, hanem rendes igazi európai emberek, akik nálunk sokkal jobban hordanak maszkot.

Ezért nincs is náluk járvány, sehol.
Jó, az osztrákoknál tegnap találtak 3000-et. De ez véletlen.
Oké, a németek nagyobb ország, nyilván azért volt 15000.
A svájciak meg okosak is meg műveltek is, úgyhogy a 21000 csak elírás lehet.
Az olaszoknál meg már fél éve mindenki erre készül, úgyhogy a 22000 fő abszolút véletlen.
A franciáknál kulturális okokból érthető az 52000 szám, a spanyoloknál meg az 55000.
Van ilyen, a lényeg, hogy a magyar egy aljas, buta nemzet, pedig a többiek sokkal jobban hordják a maszkot, látszik is, hogy van eredménye.

Exploiter 2020.11.03. 16:49:15

@zord íjász:

Arra keresem a választ, hogy melyik az az európai nemzet, ami nem pirosseggű félázsiaikból áll és képes úgy hordani a maszkot, hogy ott elkerülték a járványt.

Mert ugye tudjuk, hogy a maszk használatán múlik minden és a magyarok ostobaságán, tehát nyilván máshol ahol nincsenek magyarok, ott minden jó megy.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.03. 16:53:37

@Exploiter: Önmagaddal vitatkozol, és a saját állításaidra/kérdéseidre keresed a választ. Olyasmire reagálsz, ami nincs benne a posztban. Nem akarlak ebben megzavarni, majd meséld el, mi lett a végeredmény: igazad lett-e vagy igazad lett-e.

Exploiter 2020.11.03. 17:00:28

@zord íjász:

???

A posztod mondanivalója, hogy sok a fideszes, aki nem hord maszkot az UTCÁN, ezért itt a nagy fertőzés.

Én meg mondom, hogy abszolút igazad van, a franciáknál pl kötelező az utcán is hordani a maszkot, augusztus óta!
www.bbc.com/news/world-europe-53934952

Ott amúgy fideszes sincs és így a kettő kombinációja teljesen jól működik. Ezért volt ott tegnap csak 52.000 eset.
(Meg amúgy a fenti cikk óta összesen több, mint 1.200.000 új fertőzés.)

De ezek a magyarok, béna félázsiai bunkók, ezért nálunk nagyobb a baj.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.03. 17:33:21

@Exploiter: " A posztod mondanivalója, hogy sok a fideszes, aki nem hord maszkot az UTCÁN, ezért itt a nagy fertőzés."

:-))

Láthatóan nagyon magadra vetted. Ahogy elnézem, jó okkal, és így már nem is csodálkozom az eddigi kommentjeiden.

A poszt azokról az emberekről szól, -pártszimpátiára, vallásra, nemre, bőrszínre, hajszínre, mellméretre és ujjhosszra való tekintet nélkül- akik arra várnak, hogy megmondják nekik az okosságot, mikor, miről, mit, hogyan kell gondolniuk és tenniük, mert amíg nem mondják meg nekik a kormányinfóban hogy az utcán is hordani kell a maszkot, addig nem is teszik meg...pedig, ugye, a vírus nem tudja, hogy az utcán nem szabad fertőznie. (mindenki a kormányzatnak a covid-tájékoztatását tekinti igazodási pontnak alapesetben, a kormányzat pedig fideszes, tehát ezért szerepel ez a központi helyen és kiemelve tutimondóként, és nem Dr. Gödény, de ez nem jelenti azt, hogy az összes bárgyú, eligazításra váró, félázsiai, piros pöttyös seggű befogadó alany is fideszes, hanem csak annyit, hogy aki erre vár, az egy félázsiai, piros pöttyös seggű f... honfitárs. Ha a Feri lenne hatalmon, akkor a szövegben a Fidesz helyén a DK szerepelne, és valami olyan meghatározás a szájtáti lakosságra, amely az ő szövegükhöz köthető, ahogy ez itt a Mesterhez és Matolcsyhoz. Sajnos, nem vagyok benne biztos, hogy a Feriék mondtak valaha kormányon ilyen marhaságokat az Istenadta magyar népre, vagy hogy egyáltalán találnék-e valami hasonlóan jól felhasználható (ám alapesetben az egész népre nézve természetesen megalázó, igaztalan és szégyenteljes) meghatározást tőlük erre az önálló gondolatra képtelen szuicid rétegre...aki ennél fogva nem csak szuicid, hanem közveszélyes is)

Egy ilyen bűn egyszerű és tiszta üzenetet sem tudsz megérteni?
Pedig ennél egyszerűbb már nem tudok lenni.

Exploiter 2020.11.03. 18:41:24

@zord íjász:

Én pedig azt mondom, hogy a mondanivalódnak a vagdalkozáson kívül semmi értelme nincs, mivel az utcai maszk használat semmit se ér.

Elmondom, hogy szerintem Orbán majdnem mindent rosszul csinált idén, egy dolgot kivéve: nem hagyta, hogy hisztérikus őrültek miatt lezárjunk mindent megint.

És unom, hogy mindenki rutinszerűen alázza a saját nemzetét, főleg, ha teljesen feleslegesen teszi.
Mivel az utcai maszk használat a mellékelt ábra alapján pont semmit nem számít.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.03. 18:53:26

@Exploiter: Én soha nem alázom -és pláne nem rutinszerűen- a hazámat. ( a nemzet meghatározása egy szuper-szenzitív téma, és nem kezdek bele, de egyébként azt sem alázom, abban az értelemben, ahogy én használom) A balfaszokat, a kártékony figurákat, a rossz irányokat, a bűnös tévedéseket, és elkövetőiket, azokat igen, azokat ütöm-vágom, ahol érem. A hazámat soha.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.03. 19:54:28

@zord íjász: Ööööö... azt hittem van valami közölnivalód.. :D

Ne haragudj, de a posztodban nem látok semmi megvitathatót, információ tartalma sincs, azon kívül, hogy ad 1. savanyú a szőlő, ad 2. nagyon parázol és azt hiszed, ha mindenki maszk mögé bújik, akkor majd kevésbé lesz okod parázni.

Oké, egyezzünk ki abban, hogy az én ok nélkül idecitált posztom az egyik legrosszabb a munkásságomból. Lehet...

Lehet, de ennek ellenére kétszer(!) került a címlapra, nem oda szántam, inkább gondolatkísérlet, vagy nyílt filozofálás, médiahack, görbe tükör, félkomoly paródia volt, végülis A kiló nem százat jelent. egy kib@szott blog és nem akadémiai székfoglaló.

Nem is volt nekem sem világos a mondanivalóm, csak megírtam hirtelen felindulásból, szokás szerint jó sok háttértanulmánnyal, ami nálad tökéletesen hiányzik.

Ráadásul a cikkem még így is nagyságrendekkel tartalmasabb, informatívabb, vitára méltóbb, mint mondjuk ez a nem is értelmezhető kirohanás. A lesajnált posztom 16.9k olvasót vonzott, nem új rekord, volt a témában olyan, amelyiket 110 ezer olvasónál hagytam abba követni, még most is osztják. A poszt kapott azért párszáz lájkot is, valóban máskor ez párezer, de az emberek nehezen osztanak lájkokat, csak ha nagyon úgy érzik.

De ez a párszáz is párszázzal több, mint ennek a nehezen követhető, fogalmazási hibákkal teli nyílt levélnek az olvasottsága. Igazából nem is értem, ki miért kiváncsi erre. Nyílván Nagykovácsiról tudsz érdekes sztorikat írni, nem ott lakom, ezért nem olvasom. Sorry. De maradjunk annyiban, hogy nem igazán indokolt részedről a magas ló.

De olyan csodálatos, hogy a posztjaimban ezeket a reakciókat már eleve megénekeltem. Természetesen volt aki még hülyébben reagált. Mellesleg ne felejtsük el, hogy az az 5-6 akadékoskodó, aki hozzád hasonlóan szintén nem képes befogadni a mondanivalót, valójában érzi, hogy lehet, hogy igaz, amit írok és ezért reagál olyan hevesen. Ideje elmenni egy pszichológushoz.

Nem az én hibám, hogy neked nem tetszik az igazság. Én csak megírom.

Szálem alejkum: Edvárd

Reding Roli 2020.11.03. 23:40:55

@zord íjász: Teljesen egyetèrtek a blogposzt minden szavával! A maszk hordása, a tudatos emberi viselkedès - távolságtartás, szociális interakciók lecsökkentèse, társasági rendezvènyek kerülèse - lenne a járvány "megállításának " egyik kulcsa, a lakossági oldalról.
Az valóban szomorú , hogy a " Kiló nem száz " többszörösen , több oldalról cáfolt ,abszolút tudománytalan " mèdiahackje " ( saját bevallása szerint ) főoldalra került ...Külön megérne egy " tanulmányt " , hogy ezeknek a magukat hitelesnek, komolynak beállító vèlemènyekre mièrt van társadalmi igèny... Az emberek jelentős rèsze mèg mindig bedőlnek ezeknek fals , innen -onnan összeollózott statisztikákra alapozott , tendenciózus , ès irracionális vèlemènyekre ... Először èn is azt gondoltam , hogy csak simán megkergült ez az A. Edvárd, de utána rájöttem, hogy ennek folyamatnak más oka lehet , már hogy mièrt lett LMP politikuskènt implicit antizöld, járványtagadó, maszktagadó ,light trumpista ...Valószínű, hogy megbízást teljesít ," az ellenzèk ellenzèke " ortodox schifferista, látens orbánista?
Azt is lehet , hogy nem így van , de más racionális magyarázat nincs rá, hogy mièrt játssza a hülyèt ...A nárcisztikus egománia okoz mèg ilyen jelensègeket , a megalomán feltűnèsi viszketegsèg, amikor valaki kitalál valamit , amivel nagyot , meghökkentőt , mást , akar mondani , mint mondjuk az aktuális tudományos konszenzus ...Viszont, ahhoz nincs meg a szaktudása, messze nincs meg , így csak "hack " lesz belőle...
A maszk viselèsèről: számos friss nemzetközi tanulmány igazolja hatèkonyságat ...Ázsiában èpp az általános maszkhordas jelentette azt a különbséget , amivel előnybe kerültek a nyugat világgal szemben jarványügyileg...Saját családunk tapasztalatai is ezt igazolják : feleségem már sokadjára covid contact , kisklinikumban több covidost kezelt, ( utólag derült ki ) a jól hordott sima sebészeti maszk, eddig mindig megvédte ( 70 cm , infúzió bekötès, stb) ha mindkét fèlen ott a maszk ,akkor 90% feletti a biztonság, ha csak a fogadó fèlen, akkor is több mint a semmi ( egy ilyen esetet is megúszott ..)
Hordjon mindenki maszot , mert ezzel emberi életeket lehet megmenteni , a járvány- tagadó görènyeknek ne higgyen senki ! Azok csak magukat èpítik , a szenzációhajhász , Hoax -faszságaikkal!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 00:04:08

@A kiló nem százat jelent.: Na, most van időm, a röhögésen már túl vagyok, jöhet a lényeg.

A kommented a Blog. hu történetének szégyene. Oktatni kéne. Egy tanulmány. A válaszom két részletben fér csak fel, de szeretem, ha minden részlet a helyén van.

ad 1: Áruld már el nekem, hogy miért válaszolsz te egyes szám első személyben egy kommentre, amit nem neked címeztem? Ez az Exploiter valami rokonod? Családtag, akit beszerveztél támogatónak? Vagy egyenesen te magad vagy, csak elfelejtettél visszaváltani az Expoliter nickre, amikor válaszoltál? Önmagadnak válaszolsz és "ezkurvajóvoltozol" a saját kommentjeidre? Annyira hülye vagy, hogy ilyen ostoba módon lebuktatod magad?

ad2. Mi nem ugyanazon a térfélen játszunk. A mi blogjaink nem összehasonlíthatóak. Erre még visszatérek a zárásban, élvezni fogod. Az én blogom nem céloz meg, és soha nem is célzott meg széles olvasótábort vagy milliós kattintás számot, mert benne van a mottójában öt éve, hogy ez egy speciális/helyi témákra fókuszáló blog, és ezen belül csak egy terápia/kibeszélő blog. Okosodjál: a 7.-es, 8-as, 9-es, és 10 pont. Ott van benne a blog helye a blogtérben, én ugyanis veled ellentétben a helyén kezelem a szerepemet ebben a játékban, kezdetektől fogva. Tudom miért csinálom ezt, és tudom mi a célom vele: maradéktalanul el is értem mindent, messze felülmúlva a várakozásaimat.

zordidok.blog.hu/2020/09/22/rugalmas_elszakadas_571

ad 3. Nagyon sok blogot követek, és mindig örülök annak, ha ezek Index címlapot/Blog.hu 2 címlapot kapnak, mert ezek kulturálisan, szellemileg, vagy politikai értelemben is magas minőségű írásokat tartalmaznak, -még akkor is ha vitázok néha velük- tehát javítják ennek az országnak a szellemi klímáját, bár ez a hatás csak a nagy képnek a töredéke persze, de fontos töredéke. (Elegem van! Pangea, Hét tenger, Lemil, Elherdált örökségünk, Érdekes fehérvár, Dunakanyar helytörténete, Silent Hill, Örülünk, Vincent?Forgókínpad, Bekiáltás, Ritkán látható történelem, Mentális deficit...) Tehát minden általam becsült bloggertárs sikerének őszintén örülök, részben önző okból is, mert azt szeretném, ha értelmes emberek birtokolnák azt a teret, amit Blog.hu-nak hívnak.

ad4. Ahogy mondtam: te nem azért kapsz Index címlapot, és pláne az újIndexen nem azért kapsz Index címlapot, és azon belül a cikkek közötti kiemelést a Blog.hu-ban és az Indexen lezajlott hatalomváltás óta, mert a posztjaid annyira jók, -de voltak közöttük jók is, okosan és értelmesen megírva, felkészülten és elfogadható érveléssel- hanem azért mert javarészben és elsöprő többségben a fidesz narratívát erősítik. Nem véletlen, hogy a kommentelők hada annyira köpköd téged, és értetlenkedik, hogy miképpen kerülhetnek ezek főoldalra.(Ezek az írásaid többnyire olyan digitális szemetek, mint a tegnapi) Pontosan ezért jutnak fel a kiemelésre. Nem csak én látom ezt, már többen leírták. Nem egy nagy felfedezés erre rájönni.

ad 5. Az ilyen blogposztnak, mint ez, nem kellenek linkhegyek, grafikonok, statisztikák, videók, fotók és képernyőfotók, amit annyira hiányolsz a téves megközelítésedben, mert nincs rá szüksége. Önmagában is megáll, kerek és egész, ez ugyanis egy egyszerű gondolatra felfűzött, közérthető vélemény és Indulatposzt. Ez a neve a műfajnak, Blog.hu szerte. A posztjaim többsége több tucat (!) linket tartalmaz szinte állandóan, és a fentebb felsorolt illusztrációk és kísérőanyagok tömegét is akár. Ennek nem kell. Ha majd olyasmit írok -amilyeneket többségében szoktam, szidnak is érte az olvasóim, mert én regényeket írok, tömve adatokkal- akkor majd telerakom ilyen illusztratív és bizonyító adalékokkal.

Jön a zárás.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 00:06:26

@A kiló nem százat jelent.:

ad6. A blogod említése okkal szerepel a posztban, de nem fogom még egyszer leírni, hogy miért.

ad7. Ahhoz képest, hogy hányszor bizonygatod mennyire nem érdekel a címlap meg a kattintás, majd beszarsz, annyira remegsz érte.

ad 8. Nekem nem kell előtted bizonygatnom és igazolnom semmit.

ad9. Ha bármikor a jövőben ismét szükséged lesz egy blogfelületre, ahol szeretnéd leszopni magad, a kommentszekcióm kapuja mindig nyitva áll előtted. Onthatod a számaidat, a kattintások százezres adatait, a lájk statisztikákat, az Index címlapjaid számát, ...és összehasonlíthatod a posztjaidat és a blogodat az

enyémmel.

:-))))

Életemben nem láttam még ilyen szánalmas és nyomorult, kiábrándítóan szomorú lebőgést. Ha te vagy a Blog.hu egyik Rolls-Royce-a, ahogy előadod magad -és persze nem is vitás, hogy kategóriákkal több látogatót vonzanak a posztjaid, hiszen nem is azonosak a céljaink és a témáink sem- akkor szerinted a Rolls-Roycenak szüksége van arra, hogy egy bicikli (mint az én blogom) előtt fényezze magát?
Ez olyan, mintha -veled ellentétben- pl. a Valóban véresen professzionálisan megírt, Megérdemelten Sikeres, Óriási Tudással Felvértezett, nagy népszerűségű témákkal dolgozó és tízmillós (!) letöltéseket hozó Vincent vagy a Lemil ide járna hozzám bizonygatni, hogy ők mekkora überkirályok, és micsoda kis szánalmas, csökött blog az enyém, a néhány százas letöltésű posztjaimmal.

Tudod, hogy kinek dicséret ez, te szerencsétlen, félázsiai, piros pöttyös seggű faszfej?

Nekem. Csak nekem. A biciklinek. Én vagyok, én lettem a te viszonyítási pontod, aki előtt vered magad.

Ezek ám a Zord idők.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 00:09:32

@Reding Roli: Öregem...köszönöm. Mindent tudsz. Nem tudok hozzátenni semmit.

De, egy valamit igen. Jó egészséget!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 00:13:34

@zord íjász: ja, a HaFr Ezer leütését ki is hagytam, bassza meg, de szégyellem, azt is nagyon szeretem...és bocsánat, minden bloggertől, akit kihagytam, de ők úgy sem tudják meg. :-)

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.04. 06:49:53

@zord íjász: tévedés. A biciklis én vagyok.

Nekem semmi bajom a Vincent-tel. Ritkán olvasom, mert nagyon pártos. Megértem, hogy a ballibeknek tetszik, mivel egy ballib blog. Én meg ugye nem vagyok ballib blog. Nincs "tábor", aminek a szócsöve lennék. Ennek ellenére én úgy látom a látogatottságom négy év alatt jelentős lett és ne haragudj, de ez a stílus, ahogy itt minősítgetsz ez ordenáré. Nem kell egyetértened sem velem, sem a tényekkel. De egy minimális tiszteletet elvárnék.

mandiner.hu/cikk/20151231_tarsadalmi_kommunikacio_doktori_iskola_volt_hallgatoi_valasz_az_orulunk_vincent_posztjara

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.04. 08:08:04

@A kiló nem százat jelent.:

"tévedés. A biciklis én vagyok."

:-))) óhóhóóóó.
Fuss, Forrest, fuss. Sajnos késő menekülni. Elmondtad, amit akartál, és a szavaid ellened fordultak. Szép dolog az őszinteség: az vagy, akinek mutattad magad. Mondjuk -számomra- azért nem egy nagy meglepetés.

"Ennek ellenére én úgy látom a látogatottságom négy év alatt jelentős lett..."

Ez nem is kérdés, pontosan így is van, hiszen okkal történt mindez, és én le is írtam az okát. Mondom: hozzám bármikor jöhetsz, hogy fényezd magad, most is megértéssel fogadom, de azt egy pillanatig se gondold, hogy ha pl. együtt vagy a Vincenttel az Index cikkek között,-képernyőfotó a blogposztban- és a te blogod kattintásszáma nagyobb, mint az övé (és ez a helyzet az adott két poszt esetében, hasonlítsd össze) akkor a te blogposztod jobb is. A ködbe kapaszkodsz, tíz körömmel: a látogatottság állandó fürkészése nem feltétlenül igazolja a minőséget is, pláne nem abban a ligában, ahol te játszol, és ahol a témák általános, mindenki számára nyitott és népszerű volta miatt, más a súlycsoport, mert ahhoz mindenki hozzá tud szólni. A Szeka pl. egy-egy blogposztjával lazán összehoz 15000 kattintást átlagban, de a blog posztjai Többnyire értéktelen orbánfóbiás digitális szemétből állnak, a kommentek tartalmatlan, szimpla lövészárok-vagdalkozások, ahol brendelmebeteg szabadon tombolhat, és pl. ez is pörgeti a számlálót a felső sarokban. Az Elegem van! -nak ez a posztja, a maga 518 kattintásával többet ér szellemi és morális szinten, mint a te tegnapi műved 23.000 kattintással és ötven grafikonnal.

elegemvan.blog.hu/2020/10/31/elegem_van_a_virustagadokbol

"de ez a stílus, ahogy itt minősítgetsz ez ordenáré."

Nem láttál te még engem ordenárénak. Hidd el, ha sor kerül rá, észre fogod venni. Pusztán tárgyilagos voltam a pontos meghatározásokat illetően, bár egy kicsit még vissza is fogtam magam. Ezen csodálkozom is, nem érdemelsz ennyi kegyet.

"De egy minimális tiszteletet elvárnék. "

A tisztelet csak annak jár, aki azt kiérdemli. Nem jár tisztelet senkinek, önmagában vagy önmagáért. Se kornak, se nemnek, se vallásnak, se diplomának, se farokméretnek, se mellméretnek, se hatalomnak, se sikernek, se pozíciónak, se erdélyinek, se budapestinek, se bloggernek, de még a puszta tudásnak sem, ha pl. mindez/valamelyik értéktelen jellemmel, gonoszsággal vagy teszem azt morális züllöttséggel párosul. Millió példa van erre a történelemből, hétköznapi életből, magyar közéletből.

Te kiérdemelted tőlem korábban a tiszteletet, egy-egy korrekt és tisztességes poszt kapcsán, mert láttam benne értéket...függetlenül attól, hogy mennyire értek/értettem egyet általában vagy konkrétan egy -egy blogposztoddal. De ezzel a kommenteddel,

zordidok.blog.hu/2020/11/03/kedves_felazsiai_piros_pottyos_seggu_honfitarsaim/full_commentlist/1#c39170374

el is vesztetted. A porcelán vékonyságú kultúrmázad mögött ott tombol az igazi éned, és a legkisebb zavar hatására lerobbantja magáról a hamis álarcát. A többit elmondtam, és ha én előveszem a virtuális íjamat, akkor mindig a céltábla közepébe találok. Ősi tapasztalat ez,

nem véletlenül vívtam ki vele tiszteletet,

itt, e szerény kis világban, a Blog.hu legszélső, távoli peremén, és a faluban, ahol élek. De ahogy írtam, nekem nem kell előtted bizonygatnom és igazolnom semmit ezzel kapcsolatban, szóval tőlem nem fogsz látni statisztikákat, látogatottsági adatokat, top posztokat, like felhozatal listát, hogy megmagyarázzam ki/mikor olvassa ezt a blogot és miért. ( a korábbi válaszomban lévő linket és pontokat leszámítva, de az egy blogposzt témájához kapcsolódik, amit a Blog.hu-ról írtam, és ahol ezeknek az adatoknak értelmük, szerepük van, neked semmi közöd ahhoz, hogy ott található ezekből néhány.)

Kettőnk közül erre az önigazoló, önfelszopó vetítésre, amivel a saját helyedet keresed a Nagyok Asztalánál, és fényezed magad, csak neked van szükséged.

De rajtad már ez sem segít. Hiába vagy újra Index címlapon, a fideszes narratívát és reményeket erősítő posztoddal az amerikai választásról.

u.i. :
Ha Trump győz -önmagában is iszonyat, hogy két ilyen selejt közül kell választani egy civilizált világban- és én is erre tippeltem, sok helyen, akkor mindketten learathatjuk a Valóság Ismeretének Fájáról az érett gyümölcsöket, bloggertárs. És azzal elnyerted nálam ismét a Tisztelet egy apró mozaikdarabkáját. Mert, ami jár, az jár. Még neked is.
Ilyenek vagyunk mi, igaz liberálisok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.11.05. 08:26:25

@A kiló nem százat jelent.: A helyzet az, hogy lekicsinyled a vírust. Holott a nemzetközi adatok szerint az influenza halálozási aránya tized százalékokban mérhető, míg a mostani fertőződési és halálozási adatok alapján a koronavírusnál ez két százalék körül van. A lélegeztetőgépre kerülteknek pedig kb a fele, harmada meghal. A felelőtlen viselkedés miatt, amihez te is hozzájárulsz, megsokszorozódott a fertőzöttek száma, ami már csak pszichológiailag is árt azoknak akik tartanak tőle. Ennek ráadásul igen komoly gazdasági következménye is van. Szóval én a helyedben törölném a posztodat.

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2020.11.05. 08:58:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
1. Lekicsinylem? A Vírus valóban kicsi. Mindegyik kicsi.
2. Amiről szó van az a koronavírus halálozási aránya: tudjuk, hogy azonos nagyságrendű a szezonális influenzáéval, a komolyabb influenza járványokéhoz hasonlítható: 1956 vagy 57 már nem tudom pontosan stb. De messze alatta marad a spanyol nátháénak. Messze.
3. A COVID-19 halálozási aránya az első, amit pontosan igekeztünk megmérni, minden mást csak becslünk, nincsenek tesztek valójában, sosem voltak és sosem lesznek. Pontosabban nem mérni, hanem túlmérni igyekszünk. Még a balesetben meghaltaknál is, ha pozitív a teszt, COVID-19 halált számoltak fel. Olvasgasd a blogomat: kilonem100.blog.hu/tags/covid-19 Minden adat pontos.
4. De ez érdektelen. Ha te úgy érzed, hogy egy ilyen fertőzési hullám megér egy ilyen hisztériakeltést és a gazdaság rombadöntését, akkor jól van. Ez a te felelősséged. Úgy tűnik a többséget erre hangolta az egyoldalú média. Az én feladatom — úgy mond —, olyan információkat feltárni, amik ezt árnyalják. Bemutatni, hogy nem annyira kerek a hivatalos narratíva és a járvány elsősorban azért súlyos, mert a jóléti társadalmak életben tartanak már életképteleneket is.
5. Életeket akarunk mind menteni. Ehhez keressük a megfelelő eszközöket. A jó hír: vannak ilyen eszközök: a D-vitamin, az A, a B6, a C, a cink, a magnézium, a hidratáció, a szellőztetés. A levegő megfelelő páratartalmának biztosítása. EZEK a kulcsfontosságúak, mert a halál valós és mindenkire, aki ezeket elbagatellizálja meghalhat, akkor is, ha két maszkot húz, mert — és ismét ez a felelősségem — a maszk nem menti meg az életed, ha az immunrendszered leépült.
Ennyi.

Bezdmeg, és engem baszogattok. Ahelyett, hogy indulnál a gyógyszertárba..

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.05. 09:25:43

@A kiló nem százat jelent.: És mi van azzal az opcióval, hogy egészséges életmód, "D-vitamin, az A, a B6, a C, a cink, a magnézium, a hidratáció, a szellőztetés. A levegő megfelelő páratartalmának biztosítása."...maszk, minden emberekkel teli zárt térben és a szabályozás szerinti létesítményekben + Az Utcán is?

A jobb esélyekről szól a poszt.

Amit te mondasz a védekezésről, az nem mond ellent ennek. Franciaországban miért tudják ezt? Ázsia több országában miért csinálják így mindig? Maszkot hordanak az utcán is. Hol látod ebben a gondot? Ha a kormányzat kötelezővé tenné, javulnának a megelőzés esélyei. Biztosan megment a betegségtől a maszk? Nem. De ezt nem is állítja senki. Jó, hasznos, kell, véd, amennyire védeni tud,...a többi pedig az elfogadható mértékű kockázatkerülés, a genetika és az Isten dolga. De ha az utcán is kötelezően hordania kéne mindenkinek, ahol egy ember kivédhetetlenül akár több ezer másik emberrel is érintkezik/közelében van, akkor -ismétlem magam- javulnának az esélyei.

Az általad hisztériakeltésnek nevezett eseménysorhoz illetve minősítéshez nem szólnék hozzá, mert feleslegesen beszélnénk el egymás mellett valószínűleg, így ezt elengedhetjük.

Reding Roli 2020.11.05. 10:48:15

@A kiló nem százat jelent.:
" Amiről szó van az a koronavírus halálozási aránya: tudjuk, hogy azonos nagyságrendű a szezonális influenzáéval, a komolyabb influenza járványokéhoz hasonlítható:"

A legújabb idők influenza járványai már nagyságrendekkel kevesebb ember halálát okozták , mint a covid . A spanyolnátha több mint 100 ève pusztított, ( infuenza A H1N1), amely valóban több tízmillió ember halálát okozhatta, de akkor mèg szinte semmilyen eszköz nem állt rendelkezèsre az orvostudomány számára. Ne feledjük, az infuenza nem , hanem az annak következtèben kialakuló bakteriális tüdőgyulladás ölt, ami penicilinek segítsègèvel jól gyógyítható. Többek között ezèrt is esett az infuenza halálozási rátája a jelen időkre 0,1%- körülire...( ès mutálódott is ) Mi törtènt 2009- ben amikor újra jött a H1N1?? A WHO ès az USA járványügy a világ-áldozatok számát 150-650 ezer közzè tette, a covid már most 1,35 millió körül jár, ès meg messze lehet a vège ...A szezonális infuenza az USA- ban éves szinten pár tízezres áldozatot követel, a covid meg már jóval 200 ezer felett jár!
Egy influenza járványban gyakorlatilag nem törtènik semmi, annyira üresek az intenzív osztályok, a covid meg már sok helyen egèszsègügyi rendszer összeomlást okozott!!
Ne feledjük,mindez egy törtènelmi lèptèkű karantèn ès soha nem látott egèszsègügyi intèzkedesek mellett, a "state of the art " tudomány teljes eszköztárának totális bevetése mellett van ennyi covid halott!
A szezonális flu amely 1,1 körül átlag " R " ertèket mutat, el sem tudna indulni ilyen extrèm intèzkedèsek mellett, nehogy milliós halálozást okozni!
Folyt...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.11.05. 10:49:36

@A kiló nem százat jelent.: " a maszk nem menti meg az életed, ha az immunrendszered leépült." - azt nem értem, aki funckionális diszlexiában szenved - mint te - minek ír? A másik ember maszkja véd engem, mert a maszkja mögül sokkal kevesebb fertőző csepp jut a levegőbe, mint anélkül. Mivel ezt még mindig nem fogtad fel, nem minősítelek komolyan vehető vitapartnernek, így a vitát veled befejezem.

Reding Roli 2020.11.05. 11:18:30

@A kiló nem százat jelent.: Pontosabban nem mérni, hanem túlmérni igyekszünk. Még a balesetben meghaltaknál is, ha pozitív a teszt, COVID-19 halált számoltak fel. "

Ennek az èppen az ellenkezője igaz, ha a világ összkèpet tekintjük!

Egy egyszerű kèrdès : Ugyan , mely ország politikai vezetèsènek lenne èrdekèben túlmèrni a Covid- Ben elhaltak számát ? Mely hatalom akarja a saját diszkreditálódásat megteremteni egy számokkal is elismert bukással? Nagyjából egyik sem !

De , maskèpp nèzve : mi lehet a több globálisan nagyságrendileg , akik már èpp " halni kèszültek" ès nem from covid hanem with covid haltak meg , vagy ezzel szemben azok az akár embermillók is , akik mondjuk meghaltak Manustól 100 km re az őserdőban , de nem kaptak semmilyen orvosi, kórhazi ellátást, vagy a sowetoi nyomornegyedben haltak meg covidtól , illetve egy járványtagadó közèp- ázsiai rezsimben ???
A valós számú áldozat szája jóval több lehet, mint amit a John Hopkins közöl naponta ...
Vannak olyan szakèrtők, akik már 2 millió felett becslik a valós áldozatok számát !
Persze , vannak olyanok is - a szèlsőjobb jarvanytagadók között- aki azt mondják a " mocskos " demokrata orvosok azért írják az autopsziara hogy covid , hogy tele legyen a zsebük...No commnet ..

Nagyjából minden levezethető lenne igaz ( valós) premisszakból logikai úton következtetèssel. Ez lenne a racionális gondolkodás lènyege!
A járványtagadók irracionális hamisságokkal operálnak , ès a tiszta logika lèpèseit sem tudják alkalmazni a gondolkodási folyamatban ...
Pedig , ma már itt van empirikus valóság is! Napi 90 ember hal meg ebben a bajban , ès mèg hol a vège ??
Meddig akarjátok meg tagadni a valóságot ? Vagy szeretnètek teljesen átèlni megèlni , hiszen minden csak èrzèki csalódás, Hoax , vilagösszesküvès ? ( mögötte a szabadkőműves, világrontó zsidók )

Szedjetek be napi 3000 NE d vitamint ès menjetek covid- partira ...Az immunrendszer vagy megvéd ,vagy nem ...Majd kiderül! Az evolúció arról is szól, hogy azok az egyedek akik jó ösztönnel rendelkeztek, megèreztèk a bajt,óvatosak voltak , azok túlèltek...Akik meg nem azok.......

Reding Roli 2020.11.05. 11:23:06

@A kiló nem százat jelent.:

mert a jóléti társadalmak életben tartanak már életképteleneket is."

Apád , anyád vagy ha még èlnek a nagyszüleid , ők mèg " èletkèpesnek" számítanak ???
Te egy mizantróp faszkalap vagy Edvárd ! Miért nem jelentkezel Orbán tanácsadójának , szerintem annak megfelelnèl ezzel a mentalitással! Felvennènek , szerintem ...

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.05. 11:28:40

@Reding Roli: "Miért nem jelentkezel Orbán tanácsadójának ,..."

Honnan tudod, hogy nem az? De ha még nem az, szerintem már felfigyeltek rá.

dr. pretender 2020.11.05. 11:41:11

@A kiló nem százat jelent.: ne haragudj, de a maszk mitől lenne "koszos textildarab"? Egyrészt ugye ott vannak a sebészi maszkok, másrészt a textilmaszk magas hőfokon mosható, fertőtleníthető, vasalható. Ha van pár db, akkor nyilván napi szinten tudod mosni-fertőtleníteni, én pl. akkor is cserélem, ha csak 10 percet volt rajtam a boltban. (+Megfordítva a kérdést, aki netán valóban egy koszos textildarabot használ maszkként, attól amúgy milyen egyéb óvintézkedés várható el??)

@poszt: én ezt is a nagyon elbaszott kormányzati kommunikáció egyik balfogásának látom. Most már nyomatják a maszkviselést zárt térben (amikor Orbán látványosan a videók elején veszi le a maszkot a fejéről, édes istenem :DDD), azt sugallva, mintha ezzel minden meg lenne oldva, miközben inkább azt kellene nyomatni, hogy egyébként rohadtul ne menj sehova, ahova nem muszáj, ne menj tömegbe, zsúfolt helyre stb és CSAK HA NAGYON MUSZÁJ, akkor menj, de maszkban...

Billy Hill 2020.11.05. 11:57:22

@dr. pretender: Bocs, de ha megnézed, a zemberek 80%-án érzésre még ugyanaz a textilmaszk van, amit márciusban beszereztek... Ha néhányan kimosták, akkor az már szerencse...

Billy Hill 2020.11.05. 11:59:54

Amúgy aki szeretné, az indíthatna "mozgalmat" az önkéntes utcai maszkiveslére is, aztán vagy csatlakoznak sokan, vagy nem. Alulról is indulhatna ez... Mindenesetre ha azt szeretnénk, hogy kötelező legyen, akkor írják elő. (Településen gépkocsival is 50-nel megy mindenki (na jó, +10 ráhagyással a többség), de ha azt szerenénk, hogy 30-cal hajtsanak, akkor ki kell tenni a táblát!)

dr. pretender 2020.11.05. 19:22:57

@Billy Hill: oké, szerintem erről akkor van értelem beszélgetni, ha nem "érzésre" érvek hangzanak el :D

Billy Hill 2020.11.05. 23:05:35

@dr. pretender: Ha a Te megérzésed az, hogy mindenki 2-3 óránként szokta cserélni az FFP maszkját, akkor valóban nincs értelme. :-)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.06. 08:17:34

@A kiló nem százat jelent.:

@Exploiter:

@Billy Hill:

@dr. pretender:

@Reding Roli:

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

:-)))
Miközben persze a Mariana árok alatt vannak a járványkezelésben, de végül, a katasztrófa nyomán ők is eljutottak ehhez a "korszakos" gondolathoz, amiről a poszt szól.

"mindenhol kötelező lesz a kültéri maszkviselés"

A valóság majd címlapra teszi önmagát. Az Indexen is.

444.hu/2020/11/05/romaniaban-minden-iskolaban-online-oktatasra-allnak-at-kulteren-is-kotelezo-lesz-a-maszkviseles

Hamarosan Magyarországon is ez lesz. De addig azért néhány 10000-en még tovább fertőznek/elkapják...az utcán.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.06. 09:20:13

A magyar víruskezelés jó, így az egész nyavajgásnak nem látom értelmét. A politikai csatát már megnyerte Orbán.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.06. 09:26:15

@MAXVAL birсaman közíró: Nem látod értelmét annak, hogy javíts az esélyeken?
Elolvastad-e a posztot, vagy csak írsz, ahogy szoktál, zsigerből?

Igen, a politikai csata megnyerése. Az fontos. Nagyon fontos.
De mintha a járványnak elfelejtettek volna szólni erről.

index.hu/belfold/2020/11/06/orban_viktor_mutet-felfuggesztes_koronavirus_interju/

Reding Roli 2020.11.06. 10:12:50

@zord íjász: Èn már nyár vègen mondtam , írtam, hogy ebből a " járványkezelèsből " vagy inkább nem kezelèsből óriási baj lesz...Mára tulajdonkèppen összeomlott az egèszsègügyi rendszer , a járvány tobzódik ès elkèpesztő ütemben növekszik a halálozások száma...
Orbán szerint azért nem zárták be eddig az iskolákat , " mert a nemzeti konzultációban ezt kèrtèk az emberek " Ekkora hatalomfèltő barmot èn mèg nem láttam, de ma már a populista döntèsi mechanizmusokon túljutottunk...Orbán fèl, tanácstalan, egyèrtelműen látszik rajta ...Csak sajnos , nem minket , az emberi èleteket fèlti, hanem azt a nimbuszt, amit magának èpített ès a NER rendszert , amely hamarosan kártyavárkènt fog összeomlani ...Orbán ezt elk...rta...A miniszterelnök elindult a teljes diszkreditálódás útjan ...A tehetetlensèg, a gyávaság , az inkompetencia szedi most áldozatait Magyarorszagon , mert ahogy látjuk, a kompetens országok kormányai sikerrel veszik fel harcot a járvánnyal, vagy legalább minden erejükkel megpróbálják megfèkezni annak terjdèsèt....
Mi most borzalmas időszakra kèszülhetünk. A jelenlegi intèzkedèsek - ebben a fázisban - már nem lesznek elegendők, az eü ellátás összeomlik, műtètek elhalasztásáról döntött a kormány , a totális vèszhelyzeti fázisba juttatták az országot ...
Minden eddignèl zordabb idők jönnek! ( Bèkeidőben tennèk egy " :)" jelet...)
Jó egèszsèget kívánok, èn is!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.06. 10:14:39

@zord íjász:

Akkor lenne igazad, ha Mo-on a járvány nagyobb károkat okozna, mint máshol, de hát - a ballibbantak nagy bánatára - nem ez a helyzet.

Reding Roli 2020.11.06. 10:34:40

@MAXVAL birсaman közíró:
A magyar víruskezelés nem jó. Csehországgal, Belgiummal vezetjük a napi halálozási statisztikákat Európában , lakosságarányosan ...A trendek sem biztatóak : napról- napra romlik a helyzet , ami sötét jövőt vetít előre ...Nálunk van az egyik legrosszabb védekezés. Ebben a fázisban már nem kellene az iskolákat működtetni, focimeccseket tartani , stb... A járványgócokat pedig karantén intézkedésekkel elszigetelni ...
Nálunk az is titkos , hogy mely településeken tobzódik a vírus és hol van az 800 település , ahol nincs jelen- Orbán szerint... Ennyit a transzparenciáról...A kormányzati info. oldal szánalmas, manipulált gagyi...

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.06. 10:43:21

@MAXVAL birсaman közíró: Aha. Gondolom ez valami bolgár vicc volt, csak magyarul nem jön át a poén.

Reding Roli 2020.11.06. 10:58:38

@MAXVAL birсaman közíró: . Buktatok."
Wishful thinking ! Az , hogy minek a bukása zajlik most , egyèrtelmű...Ezt ma már csak a bárányvakságban szenvedők nem látják , a született hülyèk , ès a megfizetett erkölcstelenek...

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.06. 11:13:22

@MAXVAL birсaman közíró: Ki az a mi? Miben buktam én? Miben buktunk mi? Feküdj vissza pihenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.06. 12:54:17

@zord íjász:

Te is támogatod - bár csak félénken és óvatosan - a ballib narratívát.

Etniez 2020.11.06. 19:22:47

@zord íjász: A Bekiáltás c blog egy orosz kém műve, még nem vágtad le?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.06. 19:59:17

@Etniez: Gyanítom, hogy ezt a kommentet nem ide, hanem a "Rugalmas elszakadás" c. poszthoz akartad írni.

Nem, nem vágtam még le. Nem is hiszem. Miből gondolod ezt?

Etniez 2020.11.06. 20:03:07

@zord íjász: Minden posztjában az aktuális orosz érdekek mentén ír, csodálkozom, hogy nem tűnt fel még neked.

Kicsit olyan, mint a kilonem100 mostanában a Fidesszel.

Etniez 2020.11.06. 20:06:55

De mindegy, most nem fogom átolvasni újra a posztjait, mert az időzítés nagyon fontos. Majd ha lesz megint valami, beírom ide, ha el nem felejtem.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.10. 23:54:38

@MAXVAL birсaman közíró: @Reding Roli: @dr. pretender: @A kiló nem százat jelent.: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Egy héttel ezelőtt megjósoltam.
Mindent tudtok.
És még ezen is szigorítani fog a Mester hamarosan. A kisebb településekre is beviszi, ott is kötelezővé teszi.
De vajon mennyien fertőződtek meg ez alatt az egy hét alatt Is az utcákon, közterületeken?

index.hu/belfold/2020/11/10/orban_viktor_szigor_maszk_koronavirus/

Vigyázzatok magatokra, bárkik legyetek, és hordjátok azt a kurva maszkot az utcán is. Adjatok magatoknak egy kicsivel több esélyt. Ennyit tudtam tenni értetek/bárkiért én...és a Mester. :-))
Jó Egészséget!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.11. 08:43:44

@zord íjász:

Egy teljes zárás több áldozatot jelentene, mint a nemzárás. Valahogy meg kell találni az arany középutat ebben.

S ez nem magyar kérdés, mert ez mindenhol így van.

Mondjuk abszurdumnak tartom, hpgy a tömegközlekedébsn szabadon lehet utazni, míg moziba meg nem lehet menni.

A kérdés nem orvosi, hanem politikai ma már. S ismétlem, ez nem magyar kérdés.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.11. 08:52:09

@MAXVAL birсaman közíró: Asztakurva.

Írtál egy értelmes kommentet, libsizés nélkül? Be vagy baszva, Iván?

Nem, az nem lehet az ok, tudom, hogy nem iszol.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.11. 09:19:35

@zord íjász:

Attól, hogy a bajok fő oka aliberalizmus, még nem kell ezt állandóan említeni.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2020.11.11. 09:39:43

@MAXVAL birсaman közíró: Jól van, most megnyugodtam, hogy minden rendben van veled.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.11.11. 10:13:03

@zord íjász:

A hiteles kisember még akkor is rendben van, amikor nincs rendben.

Patreides · patreides.blog.hu 2020.11.11. 13:52:26

@Reding Roli: " Ekkora hatalomfèltő barmot èn mèg nem láttam"

Nem véletlen, hogy a járványhelyzettel kapcsolatos mostani legfontosabb döntés (az "apa olvas, anya főz, apa okos, anya szép, közben a kisfiú kékben, a kislány rózsaszínben, keresztényi szellemben nevelkedik alapítványba_átforgatott_közpénz átmentővé" alaptörvény módosítás mellett) a választási törvény pánikszerű módosítása, mivel hirtelen megérezték, hogy a tragikusra forduló járványhelyzet egy megvalósuló ellenzéki összefogással gyászos jövőt jósolna a kormányoldalnak a következő választáson.
A lélegeztetőgéphez (nem 16.000-hez /lásd még: panamázás és offshore számlák/, de párezerhez se ) nincs elég személyzet, de az már régen rossz, ha a lélegeztetőgépet elő kell venni. Addig nem kellene eljutni, de még a kórházig sem, ezt sajnos túl későn fogták fel a rutinos tér/idő/valósághajlítók.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.03.05. 13:26:29

@Exploiter:

A maszkhasználat közterületen mindenütt kötelező.

Három hónappal ezelőtt megmondtam, hogy ez lesz, és ezt kéne tenni, és addig is, amíg nem adják ukázba, tegye ezt mindenki, akinek egy csöpp esze van. Akkor most szeretném látni, ahogy anyázod a Viktort.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.03.05. 13:28:01

@MAXVAL birсaman közíró:

A maszkhasználat közterületen mindenütt kötelező. Neked Szófiában nem, de állításod szerint, a Viktor már megnyerte ezt a csatát, és minden nagyon fasza, amit tesz.

Három hónappal ezelőtt megmondtam, hogy ez lesz, és ezt kéne tenni, és addig is, amíg nem adják ukázba, tegye ezt mindenki, akinek egy csöpp esze van. Akkor most szeretném látni, ahogy anyázod a Viktort.

Billy Hill 2021.05.12. 00:57:10

@jоtunder: Csak az Austin Powers 2-t tudom idézni.. "Mi maga, valami bolond..?" :-)))

Rodney_2 2021.05.12. 01:35:49

@jоtunder: Brendel Mátyás genetikai hulladék így néz ki:

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=247

A világ legszánalmasabb figurája, az arcára van írva, hogy szellemi fogyatékos és még a bekapcsolt vibrátort is a seggében felejtette :)))
Azt hiszi, hogy képes "normálisan" kommentelni, de mivel elmebeteg, csak hülyeségeket tud írni és primitív ballib hazugságokat bemásolni a Soros-híradóból, mert ennyire gyengeelméjű. Rendes ballib náciként monomániásan próbálja "megbüntetni" a nála értelmesebb és erkölcsösebb embereket, emiatt rengeteg a dolga :)))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.12. 07:55:30

@Rodney_2:

Ha van esze Orbánnak, elintézi, hogy a pincébezuhanás legyen olimpiai sportág. Biztos érmesünk lenne Pedó Matyi személyében a paralimpiai játékokokn. Csak meg kell nézni, ahogy szerelmes tekintettel a műsorvezetőre néz, seggpusziban reménykedve, aztán pedig kecses balettmozdulattal lezuhan. Igazi művészet!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2021.05.17. 09:54:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔӧⲍÍró: Ahogy írtam a másik poszt alatt is: nekem köszönhetően, az én hibámból. Néha becsúszik egy-egy ilyen is, nem vagyok robot.

Rodney_2 2021.09.24. 00:42:23

@A kiló nem százat jelent.: Mert Brendelszar szerint mindenki rohadt náci aki nem ő (pl aki nem azzal kel fel minden nap, hogy azonnal leszopni való niggerfaszt keres)
Egyébként annyi esze van, hogy azt hiszi, hogy az a szellemi teljesítmény csúcsa, ha valaki tud írni egy scriptet ami automatikusan kiveszi a hozzászólók címét és elküldi nekik néhányszor a Brendelszar elmebetegségét bizonyító üzeneteket. Egy szánalmas degenrált genetikai hulladék :(
süti beállítások módosítása