Nagykovácsi blog. Határtalanul, de a határokon belül maradva. Kibeszélő.

Zord idők

Szélcsend, vihar előtt?

2018. április 08. - zord íjász

2018. Április 8.-án délelőtt megtettem, amit megkövetelt a Haza. Rajtam nem múlik, hogy a szabadrablásnak és a vegytiszta szervezett bűnözésnek ez a féktelen, arrogáns, pökhendi, lekezelő, mindenen és mindenkin gátlástalanul átgázoló tébolya véget érjen.

Ahogyan szükségszerű és igazolható döntés volt volt 2010-ben, hogy minden valamirevaló értelmes, normális, a hazája sorsáért aggódó polgárnak a tehetségtelen, alkalmatlan, ostoba és minden lehetőséget elbukó szocialista-álliberális banda ellen kellett szavaznia, hogy végre kipusztuljanak az élvonalból, úgy ma is szükségszerű és igazolható döntés volt a fidesz ellen szavazni. Ma is 2010 van, csak ma a fideszesek a szocialisták.

A baloldal és állliberális barátai összehozták a fidesznek az első kétharmadot, aztán a népvándorlás és a terrorcselekmények összehozták neki a másodikat is, legalábbis a támogatottságuk számaiban. Ráadásul még jól is döntöttek, jól reagáltak, és az adott helyzetben helyesen cselekedtek: ez olyasmi, amit soha, senki nem vitathat el a Mestertől, én pedig e vonatkozásban rendületlenül. a szavazatommal is támogattam őket. Nem véletlen, hogy a Fiúknak mára a népvándorlás/migráció/menekültválság/terror maradt az egyetlen téma, amivel megpróbálják elkenni a hazai közállapotok és események gyilkos valóságát, ebben a morbid és durva anyád kampányban, mert csak a magyar valóság az, ami naponta amortizálja és megrémiszti őket. Túl is tolták.

Ha azonban van Igazság, akkor az elmúlt nyolc év összehozza a kétharmados győzelmet a magyar népnek...olyan politikai konstellációban, -legyen az bármilyen- ami visszaadhatja a reményeit.

Mára, végül igazolást nyert az egyetlen igazság is: Orbán Viktor legnagyobb ellensége Orbán Viktor. Az egyetlen, aki legyőzi és legyőzheti őt, az önmaga, és az az abszurd, gyűlölettel, félelemmel és tolvajlással teli világ, amit maga köré épített a talpnyalóiból, a kegyenceiből, a strómanjaiból.

Ha ma veszít, minden pártnak illik majd köszönőlevelet küldenie neki.

Még engem is kifordított önmagamból. Olyasmit tettem ma, amit még soha. Voltam én eltökélt SZDSZ -es, mert azt hittem létezik olyan, hogy nemzeti liberális, aminek magamat tartom, és reménykedtem, hogy valaki szintén hisz ebben, és képviselni tudja ezt a politikában. Harcos és véresszájú fideszes is voltam, sokáig, túl sokáig...valahol mélyen, talán még most is, bizonyos vonatkozásokban. Voltam Gyurcsány-hívő is: ez a protest-szavazók és elveszetten bolyongó, bizonytalanok szomorú sorsa. 2010 óta csak a Jobbikra szavazok, egyéniben és listán is...de a Momentum egy pillanatig azért elbizonytalanított. Egy pillanatig. Maradt a Jobbik. Bizonyítsák be, hogy jobb emberek, mint levitézlett elődeik, tessék.

Ma, mégis, hogy véget vessek ennek a nyolc évnek, átszavaztam. Jobbik-szimpatizánsként, az LMP-nek adtam az egyik szavazatomat.

Szél Bernadettre. Elveimmel, meggyőződésemmel, hitemmel, pártreferenciámmal, és az elmúlt évem politikai-döntéseivel szemben, mindezt félredobva, egyéniben az LMP miniszterelnök-jelölt/képviselőjére szavaztam.

Nehéz volt. Utáltam. Gyűlöltem. Még ma reggel sem voltam benne biztos, hogy megteszem, csak a szavazófülke előtt várakozva döntöttem el, hogy meglépem ezt.

Nagyon szeretném hinni, hogy volt értelme.

Rohadtul nyomorult érzés lesz, ha kiderül, hogy semmi. 

 

Frissítés: ma már ismerjük az igazságot. Illik ide az utólagos mottó:

-Győztünk, ezredes úr?
-Nem, Konrad.
-Akkor veszítettünk?
-Nem.
-Nem értem, ezredes úr. Nem is győztünk, de nem is veszítettünk? Akkor mi történt?
-A lehető legjobb, Konrad. A háború folytatódik!
-És meddig?
-Az örökkévalóságig!

( A Halál 50 órája)

A bejegyzés trackback címe:

https://zordidok.blog.hu/api/trackback/id/tr5313818634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felső határ nincs 2018.04.09. 08:52:14

En is atszavaztam a fidexre.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.09. 09:01:51

Én is átszavaztam egyéniben az LMP-re (listán a Fideszre), így szerettem volna jutalmazni az LMP-t, hogy ellnállt a ballib zsarolásnak.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:03:14

@felső határ nincs: Ez -a hozzászólásaid alapján, elkötelezett fidesz szavazóként- olyan lehetett neked, mintha azt mondanád, hogy sétálás közben a jobb lábadat lecserélted a balra. Hogy bírtad ezt a traumát?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:07:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ez most komoly?

Téged ezért kitagadnak a Nemzetközi Fidesz-Troll Szövetségből ezek után. Még az is előfordulhat, hogy elveszíted "A Leggyűlöltebb Kommentelő" státuszodat a blog.hu-n. Nem a fideszre szavaztál egyéniben és listán is? Megosztottad a szavazatodat?

Átversz, Iván.

Jakab.gipsz 2018.04.09. 09:13:07

Ami a szavazó fülke magányába történik az maradjon ott is.

Csak semmi önmarcangolás, csak az öncsonkító koldus dicsekszik sebeivel.

Csapataink összezártak és a globalizmus erőivel harcba állnak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.09. 09:14:45

@zord íjász:

Mi okom lenne hazudni?

Ha hasznot keresnék, éppen mást kellene mondanom.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:23:24

@Jakab.gipsz: "Csapataink összezártak és a globalizmus erőivel harcba állnak."

Ez a harc lesz a végső? Vagy van még ott, ahonnan ez és az összes többi harc is jött?
Egyébként köszönettel tartozom, ebben a pillanatban ugrott be az alkalomhoz illő legjobb mottó:

-Győztünk, ezredes úr?
-Nem, Konrad.
-Akkor veszítettünk?
-Nem.
-Nem értem, ezredes úr. Nem is győztünk, de nem is veszítettünk? Akkor mi történt?
-A lehető legjobb, Konrad. A háború folytatódik!
-És meddig?
-Az örökkévalóságig!

( A Halál 50 órája)

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 09:23:38

"aztán a népvándorlás és a terrorcselekmények összehozták neki a másodikat is"

Csak kérdezem, hogy milyen 2014 előtti "népvándorlás és a terrorcselekmények" hoztak össze 2/3-ot?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:27:53

@eßemfaßom meg áll: A ciklus (2014-2018) alatti támogatottság számaira értettem, amit folyamatosan mértek a fidesznél...és mint látható, beérett a gyümölcs ezen a folyton termő fán. Mert ebben nem lesz lanyhulás, és ebben igaza van a fiúknak.

turbólyuk 2018.04.09. 09:33:58

Ezzel az eredménnyel mindenesetre szembe kellene nézni.
- a "magyarok" kétféle világot látnak. Mást látok, aki már végigjártam Európát, voltam Ázsiában és mást Józsi bácsi a Kossuth utcából. Mindkettőnk szavazata 1-et ér, csak Józsi bácsiból több van, ezért
- a FIDESZ alapvető félelmekre és igenis létező valóság elemekre alapozott. Messze eltúlzott, torz, de alapjaiban mégis valóságos alapelemekre támaszkodó kampánya működött, az eredményekből látszik, hogy kb bármilyen választási rendszerben, bármilyen ellenzéki összefogással működött volna, mégha nem is lenne ma kétharmad). Ezért nem tudom hibáztatni Józsi bácsit, mert az ő világából nézve helyesen cselekedett.
- igen gyenge üzenet a "demokrácia", ezzel a paraszt mit sem tud kezdeni, nem tudott már akkor sem, amikor Mátyás királyról magyarázták meg neki, hogy milyen igazságosan megvédte a szegényeket. Ez a kártya 1x működött, amikor '90-ben a nép azt hitte, hogy a demokráciával nyugati életszínvonal jár.
- a korrupció is túl gyenge üzenet, Szent Istvántól Döbrögiig mindig mindenki elvett valamit a paraszttól (oszt mégis vótunk valahogy), szóval ezt is megszokta már.

Ellenzékváltó szavazás lett ebből, csak ők még nem (akarják) fogják fel.
Innentől végképp csak a rendszer legitimációját tartják fenn, más szerepük nincs.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 09:46:42

A baloldalra innentol semmi szukseg 4 evig be se kell menniuk a meloba. Ami azer megiscsak nyeressseg mindenkinek.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:46:56

@turbólyuk: "Ezért nem tudom hibáztatni Józsi bácsit..."

Nem is szabad. A 444 minden cikke alatt tele van a kommentszekció a vidék szapulásával és (összefoglalom) bunkó, bugris, tahó, primitív, tanulatlan, félművelt, unintelligens vidéki/elsősorban falusi szavazóréteg köpködésével, gyanítom, hogy a blog.hu blogjaiban is ez lesz a helyzet, pedig ez igen sértő, szánalmas és egysíkú magyarázat lenne a végeredmény megértéséhez.

"- a korrupció is túl gyenge üzenet,..."
Szerintem a korrupció igen erős üzenet. Már csak az a kérdés eljuttatja-e valaki ezt az üzenetet/eljut-e ez a üzenet a címzetthez, olyan mértékben és súlyban, ahogyan kell.

turbólyuk 2018.04.09. 09:50:23

@zord íjász:
A korrupció azért nem elég erős üzenet, mert Józsi bácsi sose látott még disznót, amelyik elájult a vályú látványától.
Ezért aztán nem nagyon hisz abban, hogy a következő párttitkár majd nem lop.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 09:51:47

@zord íjász: "Szerintem a korrupció igen erős üzenet. "

Te nem voltal itt ejjel vagy mi?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:55:09

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "nyeressseg"

Azért ez a 3 "s" még az interneten is kemény. Mind a 17 eddigi hozzászólásodat egy zötykölődő villamoson kapaszkodva küldted el eddig a blog.hu-ra, vagy ennyire reszketsz a győzelmi örömtől, mint szűz fiú, az első éjszakáján egy lánnyal? Harmadszor tarolt a fidesz, lazíts, tiétek az ország.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 09:58:13

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: De, egész éjjel itt voltam. Elég szar volt. Ettől még, amit mondtam, az igaz. A korrupció, egy elég erős üzenet. Elolvastad a hozzászólás másik részét is? Az magyarázza a lényeget.

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 09:58:24

@zord íjász: "gyanítom, hogy a blog.hu blogjaiban is ez lesz a helyzet,"

Már ez a helyzet.

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 09:59:33

@zord íjász: "gyanítom, hogy a blog.hu blogjaiban is ez lesz a helyzet,"

Már ez a helyzet.

"A ciklus (2014-2018) alatti támogatottság számaira értettem"

Akkor miért nem ezt írtad "a 2. kétharmad összehozása" helyett?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 10:00:12

@turbólyuk: Ez a disznó=politikus hasonlat, súlyosan sértő a disznókra nézve. De értelek.

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 10:03:41

@zord íjász: "Szerintem a korrupció igen erős üzenet"

nem igazán az, hiszen az axióma, hogy "a politikusok lopnak" ráadásul pont annak a pártnak a szájából amelyiket felvásárolt a kirugása után fidesz exfőkorruptőre akiről évtizedes távlatban olvasta mindenki, hogy mekkora egy tolvaj geci, nem annyira őszinte üzenet.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 10:05:32

@eßemfaßom meg áll: Azért írtam a posztban, hogy "legalábbis a támogatottságuk számaiban." Talán egy kicsit fölé lőttem az értelmezési szintet, vagy lehettem volna pontosabb, de már így marad.

turbólyuk 2018.04.09. 10:10:58

@eßemfaßom meg áll: Ráadásul a rendszer álszent. A hivatalos "fizetésért" egész egyszerűen nem éri meg a "közfeladat" vállalás. Tisztelet a kivételnek, ami mindig akad.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 10:16:19

@eßemfaßom meg áll: Most eltekintek attól, hogy állításoddal és a fidesz csicskapártozó propagandájával ellentétben, szerintem a Lajos bácsi semmiféle értelemben nem vásárolta fel a Jobbikot, ezért inkább az alapvetésre reagálok:

Nem csak a Jobbik tolvajozta és vádolta folyamatos korrupcióval a fideszt, hanem az összes többi ellenzéki párt is a szocialistáktól elkezdve a Dk-n keresztül az LMP-n át az Együttig. Velük mi a helyzet? Ők is a Lajos bácsi tenyeréből esznek? Az ő szájukból sem erős/elfogadható/meghallgatható és meghallható üzenet a korrupció?

Vagy másképpen: ha egy bukott, levitézlett politikai szereplő /még hatalom közelébe nem jutott politikai szereplő/ha egy egykori kormányzati kedvenc-médiatulajdonos szerint 2x2=4, akkor az hazugság?

Tom66 2018.04.09. 11:07:28

Az idézet nagyon frappáns, de sajnos hibás döntést hoztál. A Jobbiknak nagy változásra van szüksége, és ezért az egész vezető gárdát le kell cserélni. Amennyiben ismét visszaáll a régi rend, akkor nagyon sokan ismét a Jobbikra fogunk szavazni, de jelen állapotában a régi szimpatizánsok számára ez a párt vállalhatatlan.

morph on deer 2018.04.09. 11:18:45

@zord íjász:
“lazíts, tiétek az ország.”

Ne már!
Hát Vlagyimír Vlagyimírovics smafu?

Hű alattvalója, a sorosverő vitéz, vitya orbánovics nem azért küzdött, hogy ilyen élhetetlen birkák pocsékolják el itt a javakat, mikor annak sokkal jobb helye is van!

Meg kell adni a királynak ami a királyé, a kágébésnek meg ami a kágébésé, csak semmi tékozlás a köznépre, iskolára, orvosra, meg ilyen és hasonló dekadens nyugati hiábavalóságra!
Még mit nem!

Szóval: igazodás elvtársak!
És nóta!

Союз Нерушимый Республик свободных
Сплотила навеки Великая Русь....

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 11:18:53

@Tom66: Miért vállalhatatlan? Mit vétett? Mi rossz fát tett a tűzre?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 11:23:41

@morph on deer: Örülök, hogy ilyen vígan látod a helyzetet, és van kedved röhögni: én sajnos úgy ültem tegnap este fél kettőkor a fotelben, mint aki rémálomban utazik, és őszintén szólva még ma sem tértem magamhoz. Valahogy az az érzésem, hamarosan elcsendesedik itt mindenkiben -helyesbítek: széles körben, nagyon széles körben- a nevetés vágya.

Tom66 2018.04.09. 11:30:39

@zord íjász: Nagyon eltávolodott az egykori alapítók (Wittner, Pongrátz, Lovas és társai) alapeszméitől. Ugyan a Jobbik soha nem szimpatizált a Fidesszel, de a balliberálisokat még ennél is jobban rühellte. A balliberálisok mindent megtettek a párt ellehetetlenítésért, lejáratásáért hazánkban és az EU-ban is. Néhány évvel ezelőtt elképzelhetetlen lett volna az, hogy egy asztalhoz üljenek le tárgyalni.

morph on deer 2018.04.09. 11:43:17

@zord íjász:
“hamarosan elcsendesedik”

Én azon már túlestem egy jó évtizede...

Viszont ebben semmi nevetséges nincs, ez a kínkeserves valóság!
Egyébként is, attól, hogy egy bohóc vágja beléd a kést még nem lesz nagyobb kedved röhögni, azt hiszem...

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 11:47:25

Orban nem gyozott hanem agyonverte a zellenzeket, es a lippsiket meg foleg.

Azaz a valasztasi gyuloletpropagandajara a bal lippsiknek, senki se volt kivancsi.

S most pedig, elszamoltatjuk oket.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 11:54:41

@Tom66: Korok, idők, körülmények: változnak. Az ember felnő, tanul, tapasztal, okosodik: jobb kérdéseket tesz fel és jobb válaszokat keres. A Jobbik azt tette, amit tennie kellett. Valós és létező problémákra úgy kell megoldásokat találni, hogy az ne eszkalálja a megoldandó problémákat: ennyit biztosan megtanult a jobbik pártvezetése az elmúlt évek eseményeiből. Az európaiság az nem egy maszlag és nem egy lila köd: valós tartalmak és értékek kapcsolódnak hozzá, amit egy vad éveit maga mögött tudó, de az alapértékeit nem megtagadó párt is magáévá tehet. Nagyon radikális tónusban is lehet valaki teljesen elfogadott, európai és nemzeti egyszerre. A nemzeti érdek harcos védőjeként is lehet egy párt európai hitvalló. Valószínűleg nem ugyanúgy látjuk a Jobbikot. De talán én látom teljesen tévesen, és olyan értékeket és irányokat látok bele, amelyeket nem is akart soha vállalni. Majd kiderül.
Nem kínos és nem szégyen, ha egy néppárti törekvéseket dédelgető mozgalom megpróbál új, szélesebb utakat keresni a saját és az országa szebb jövőjéhez. Mindenkivel le kell ülni beszélgetni, vitatkozni, érvelni. Ez a nehezebb út. Mint látható, talán kevés is, és nem is jött be. Talán másként kell csinálni. De ez a jó és megfelelő út. Ezért támogatom őket. Ha újra előveszik a korbácsot a sufniból, majd keresek magamnak valakit helyettük, aki az én értékvilágomhoz, ehhez a nemzeti-liberális vonalhoz a legközelebb áll. A francba, most jövök rá, hogy az egyik várakozó blogposztomat szalámizom ebben a kommentben.

Szóval, szerintem tévedsz.

Szelid sunmalac 2018.04.09. 11:58:53

"A 444 minden cikke alatt tele van a kommentszekció a vidék szapulásával és (összefoglalom) bunkó, bugris, tahó, primitív, tanulatlan, félművelt, unintelligens vidéki/elsősorban falusi szavazóréteg köpködésével, gyanítom, hogy a blog.hu blogjaiban is ez lesz a helyzet, pedig ez igen sértő, szánalmas és egysíkú magyarázat lenne a végeredmény megértéséhez." Pedig nem az. En, mint videken szuletett es ott felnott, de azota ketto kivetelevel az osszes kontinenst megjart, tobbtucat orszagban dolgoztt ember kijenelthetem, hogy a most is videken elo ismeroseim, rokonaim es barataim tanulatlanok es felmuveltek. Pont. Nem azt mondom, hogy az o hibajuk, felreertes ne essek es azt sem, hogy rajtuk, vagy a kepessegeiken mulna, de ettol ez meg teny marad.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 12:00:45

@Szelid sunmalac: szerencsere olyan tarsadalmi reteg vagy korcsoport, amiben a csuti geci nem verte romma a lippsi fuggetlen szakerto demokratakat, nem letezik

Igy konnyebb lesz elinditani az elszamoltatast, a lipppsik senkinek se fognak hianyozni.

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 12:02:08

@zord íjász: "szerintem a Lajos bácsi semmiféle értelemben nem vásárolta fel a Jobbikot"

ja, hogy nem egy univerzumban élünk akkor kár folytatni ezt a vonalat.

"hanem az összes többi ellenzéki párt is a szocialistáktól elkezdve a Dk-n keresztül az LMP-n át az Együttig. Velük mi a helyzet?"

Együtt az nincs, az LMPtől én leginkább azt hallottam jóideje, hogy legyünk zöldek és legyen egy fiatal bige a minielnök mert fiatal bige, a másik kettőtől meg pont annyira hiteles a korrupciózás mint Simicska és üzletfeleitől.

eßemfaßom meg áll 2018.04.09. 12:04:34

@Szelid sunmalac: "dolgoztt ember kijenelthetem, hogy a most is videken elo ismeroseim, rokonaim es barataim tanulatlanok es felmuveltek"

Én azért nem hangoztatnám ha egy félművelt tanulatlan családom, és baráti köröm lenne :)

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.09. 12:14:17

@eßemfaßom meg áll: Nem válaszoltál a feltett kérdésre. Tehát ismét: ha egy bukott, levitézlett politikai szereplő /még hatalom közelébe nem jutott politikai szereplő/ha egy egykori kormányzati kedvenc-médiatulajdonos szerint 2x2=4, akkor az hazugság?
Ha egy hiteltelen szereplő állítja, hogy 2x2=4, akkor az automatikusan negligálandó, hazug, hamis és ráadásul Csicska-Simicska is?

Bár értelemszerűen, tegnap este óta, már a válasznak sincs jelentősége, és többé nem is lesz, amíg a NER talpon marad. Ezt megtanulta mindenki az elmúlt nyolc évből.

Szelid sunmalac 2018.04.09. 12:21:31

"
Én azért nem hangoztatnám ha egy félművelt tanulatlan családom, és baráti köröm lenne :) " - Nem a legszukebb, de azon tul igen. Sajnos igy van. Mit tehetek en vagy ok arrol?

Trollie 2018.04.09. 12:28:55

@Szelid sunmalac: Nyomjad csak tovább a gyűlölködést retardált aztán meg csodálkozz rá, hogy az emberek miért nem szavaznak a gyűlölködő liberálisokra... :DD

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 12:32:55

Az ellenzek ossze vissza hazudozott az orszag eredmenyeirol es a migransokrol, kivandorlasrol.

A nep meg, helyen kezelte a lipsiket, szelsoseges felforgato terorrista parkent osszesen 15%-ot kaptak.

Mert ilyen kevesen vannak, osszegyujtjuk oket es atnevelesre elkuldjuk a ruszkikhoz.

5perc 2018.04.09. 13:20:39

Tegnap nagyon sokan szavaztak át. Kacifántos történet, hány embertől hallottam, hogy "száradjon le a kezem, de odateszem a jobbikra, hogy máshol legyen esélye az én favoritomnak."

Nancsibacsi 2018.04.09. 13:48:52

@felső határ nincs: érthető. Ha a Jobbik összeáll a DK-val meg az MSZP-vel - ahogy ez történt -, akkor nem marad más, csak a fidesz. Ennyi történt, semmi más.

Gleccsertetű 2018.04.09. 15:53:59

@Szelid sunmalac: ez csak rólad meg a pronyó haverjaidról állít ki szegénységi bizonyítványt

Gleccsertetű 2018.04.09. 15:54:41

@Szelid sunmalac: ez csak rólad meg a pronyó haverjaidról állít ki szegénységi bizonyítványt

Kánikula 2018.04.09. 15:59:39

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "valasztasi gyuloletpropagandajara a bal lippsiknek"

ezen jót nevettem :)

Kánikula 2018.04.09. 17:04:16

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Már a nevetés is be van tiltva? Ezt nem tudtam.

Átnevelőbe hol kell majd jelentkezni? Lesznek majd begyűjtő emberek meg nemzeti gyűjtő központok? Lesz különvonat is?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 17:29:21

@Kánikula: nem, aki nem jon magatol gyulekezni azt 2x lojjjuk a Dunaba

Kánikula 2018.04.09. 20:26:38

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: teljesen jogos és demokratikus megoldás. Szerintem 2/3-os törvény kell majd hozzá. Szóval átmegy.
süti beállítások módosítása